رویایی* دانشجویی*گردشگری * سازمانی * انارستان * جوانان
کلیه سرویس ها و بسته های اینترنت
ترابرد & mbb
طرح های دائمی و اعتباری
آدرس کلیه مراکز خدماتی
مالی و قطعی ها
چارت پاسخگویی
سایر
نکته و دلیل تماس
موارد آپدیت شده
دانلود فایل آموزشی اینترنت
دانلود فایل لایه دوم
بسته رومینگ حجاج

تاریخ ویرایش 1404/05/31



کلیک کنید

CHAT BOT
در تماسهای سوالات متداول
لینک چت بات حتما به مشترک ارسال گردد

لینک کپی شد

لطفا منبعد در خصوص *مدت زمان رسیدگی* به مشکلات مربوط به موارد مالی و پستی در تماس ها؛ مدت زمان انتظار مشترک جهت تماس مجدد در خصوص ثبت تیکت؛ مدت زمان انتظار جهت عودت وجه به حساب بانکی ایشان *کاری* اعلام گردد.
مشکلات مربوط به فعالسازی بسته ،خرید شارژ و پرداخت صورتحساب از *درگاههای همراه اول ،* تراکنش موفق و ناموفق هردو ۳روز کاری
مشکلات مربوط به فعالسازی بسته ،خرید شارژ و پرداخت صورتحساب از *سایر درگاهها* ، طبق روال قبل و تغییری نداشته است
*بسته ها رومینگ* تراکنش موفق در لحظه تیکت ، تراکنش ناموفق ۳ روز کاری
عدم فعالسازی بسته در تراکنش های موفق به علت داشتن بسته *معلق24ساعت* ، تغییری نداشته است
استرداد مبلغ بستانکاری از همراه من ۷ روز کاری
افزایش کیف پول تراکنش *موفق و ناموفق ۳روز کاری
برداشت مبلغ از کیف پول به حساب بانکی ۳روز کاری
خرید محصولات شاپ : مودم یا سیم کارت تحویل درب منزل ۳ تا ۵ روز کاری *وپنج شنبه ها برای شاپ روزکاری نمی باشد*
مواردی که مربوط به تراکنشهای بانک می باشد پنجشنبه روز کاری محسوب می گردد
*در تیکتها* : بعد از ثبت تیکت وقتی زمان رسیدگی اعلام میکنید۳روزکاری درپاسخ تیکتهایی که زمان اعلام شده است درهردوحالت مذکور (بند1و2تیکت) *پنج شنبه روزکاری نمی باشد*
شایان ذکر است تغییری در روند رسیدگی به مشکلات صورت نگرفته (تراکنش موفق و یا ناموفق) صرفا در موارد مالی و پست مدت زمان انتظار جهت عودت هزینه به کاری تغییر پیدا کرده است