تیکت |
نکات مهم در ثبت تیکت1) در خصوص دریافت شماره مرجع از مشترک در صورتیکه در تیکت، فیلد "شماره مرجع" وجود دارد دریافت ان از مشترک الزامی بوده در غیر این صورت نیازی به دریافت آن نمیباشد2) در خصوص مواردیکه نیاز به بررسی لیست سیاه گوشی ، تست گوشی و پیگیری از پشتیبانی بانک دارد در صورتیکه مشترک را در این خصوص راهنمایی نموده اید و مشترک موارد را انجام داده است حتما در محتوای تیکت ذکر گردد 3) در خصوص فرمت هایی دارای فیلد " کد دفتر " می باشند دریافت کد دفتر از مشترک الزامی می باشد 4) حتما در تیکت شماره جهت اطلاع رسانی از سمت مرکز تماس بابت خطوطی که قطعی دارند (مثل موارد قطع مدیریت وسیام وقطعی های که از طریق همراه من ثبت شده است ) میبایست درج شود ودر قسمت شماره مشکل دار حتما شماره در قسمت شماره وارد شده ثبت گردد وشماره های اطلاع رسانی در قسمت شماره تماس ها اعلام گردد (با تلفن ثابت نباید تیکت تشکیل گردد) |
در خصوص بسته های رومینگ که مشترک اقدام به فعالسازی نموده است، و هزینه کسر شده
اما بسته فعال نشده و تراکنش نیز موفق بوده است
موارد پس از بررسی های اولیه در لحظه در فرمت مربوطه
تیکت گردد
از ستاره یک در سرفصل ستاره یک فرمت تیکت ⏪ [3-30-1] مشکل خرید بسته از ستاره اول دلیل تماس صحیح ⏪ [3-1-23]تم.مشکلات فعالسازی و غیر فعالسازی رومینگ (بسته ، استعلام و...)ستاره یک از همراه من در سرفصل همراه من فرمت تیکت ⏪ [13-5] مشکلات همراه من - خرید بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [19-1-25]تم. مشکلات فعالسازی و غیر فعالسازی رومینگ(بسته ، استعلام و...)همراه من از شاپ در سرفصل shop فرمت تیکت ⏪ [3-15] خرید بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [9-3-25]تم.مشکل خرید یا عدم فعالسازی بسته رومینگ علیرغم کسر پول shop از ستاره #40*10* سرفصل Tap 2 Pay فرمت تیکت ⏪ [8-1-2]پرداخت قبض از طریق TAP2PAY دلیل تماس صحیح ⏪ [3-1-23]تم.مشکلات فعالسازی و غیر فعالسازی رومینگ (بسته ، استعلام و...)ستاره 10 |
در مورد مشکلات سیم پوز در خصوص مشکلات مربوط به سیم پوز، اعم از خرید بسته ، فعالسازی سیم کارت ، عدم استفاده از سیم کارت در دستگاه و ... لطفا پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز به ثبت تیکت ، موارد را در فرمتفرمت تیکت ⏪ [61-3]مشکلات سیم پوز دلیل تماس صحیح ⏪ [2-46-21]تم.مشکلات سیم کارت پوز |
مشکل فعالسازی بسته از طریق پرداخت مستقیم خرید موفق و هزینه کسر شده ****** بسته فعال نشده است ****** مشترک بسته معلق داردمنبعد به مشترک اعلام شود بعد لغو بسته معلق ۲۴ساعت زمان دهند در صورت عدم فعالسازی بسته یا عودت مبلغ، تیکت ثبت شود خرید از کد ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ که لینک ارسال و پرداخت انجام شده فرمت تیکت ⏪ [8-1-2]پرداخت قبض ازطریق tap2pay دلیل تماس صحیح ⏪ [2-19]ستاره 100 با توجه به نوع مشکل درخواست انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [3-3-21]مشکل فعالسازی اینترنت همراهی ستاره 1000 خرید از همراه من( حتماً کیف پول هم باید چک شود) فرمت تیکت ⏪ [13-5]مشکلات همراه من- خرید بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [8-1-25] مشکل فعالسازی و برگشت مبلغ بسته های اینترنت کیف پول همراه من خرید از ستاره یک فرمت تیکت ⏪ [1-30-3]مشکل خرید بسته از ستاره اول دلیل تماس صحیح ⏪ [1-19]ستاره 1با توجه به نوع مشکل درخواست انتخاب گردد خرید از shop فرمت تیکت ⏪ [3-15]مشکلات خرید بسته از shop دلیل تماس صحیح ⏪ [6-19]مشکل فعالسازی shop با توجه به نوع درخواست انتخاب گردد |
دلیل تماس ثبت تیکت سرعت در ساعاتی که همکاران نتورک حضور ندارند و همه مشترکین در یک منطقه مشکل سرعت دارند ، پس از بررسی موارد اولیه ( 24 ساعت و...) ثبت تیکت صورت میگیردفرمت تیکت ⏪ [1-3]براساس نوع مشکل تیکت تشکیل گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [17-6]مشکلات سرعت اینترنت در یک منطقه کمتر از 24 ساعت متناسب با نوع علامت |
در مورد مشکلات فعالسازی بسته مشترک بسته معلق دارد و یا به هر دلیلی امکان فعالسازی بسته را نداردفرمت تیکت ⏪ [8-6]مشکلات بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [10-19]تم.مشکل فعال سازی بسته های اینترنت از کلیه روش های موجود |
در خصوص مشکلات مربوط به بسته های رومینگ در صورتیکه مشترک بسته را خریداری نموده اند اما علی رغم کسر هزینه ، بسته برای ایشان فعال نشده است پس از بررسی های لازم در صورتیکه نیاز به ثبت تیکت می باشدفرمت تیکت ⏪ [3-15] خرید بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [19-1-25]تم.مشکلات فعالسازی و غیر فعالسازی رومینگ(بسته ، استعلام و ...)همراه من دلیل تماس صحیح ⏪ [9-3-25]تمو مشکل خرید یا عدم فعالسازی بسته رومینگ علی رغم کسر پول SHOP در صورتیکه مشکل مربوط به مواردی اعم از : · مشترک بسته را به اشتباه فعال نموده است و درخواست لغو دارد . · از حجم بسته نتوانسته استفاده کنند و ... پس از بررسی های لازم در صورت نیاز به ثبت تیکتفرمت تیکت ⏪ [8-6]مشکلات بسته و در کمبوی نام بسته : "بسته رومینگ" و در کمبو نوع مشکل " درخواست لغو بسته" انتخاب گرد دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
در خصوص پرداخت های مشترک( خرید شارژ / بسته / پرداخت قبض ) از طریق لینکهای پرداختی اگر مشترک از طریق درگاه ستاره اول اقدام نموده است و لینک برای ایشان ارسال شده است و با مشکل مواجه شده است پس از بررسی های اولیه و در صورت نیاز به ثبت تیکت فرمت صحیح ، با توجه به نوع خرید مشترک از قسمتفرمت تیکت ⏪ [1-30-3] مشکل خرید بسته از ستاره اول دلیل تماس صحیح ⏪ [1-19]تم.مشکل فعالسازی بسته های ..... (متناسب با نوع بسته انتخاب گردد) فرمت تیکت ⏪ [2-30-3] مشکل خرید شارژ از ستاره اول دلیل تماس صحیح ⏪ [1-2-22]تم. مشکل خرید شارژ درگاه ستاره اول فرمت تیکت ⏪ [3-30-3] مشکل پرداخت قبض از ستاره اول دلیل تماس صحیح ⏪ [1-2-15]تم.مشکل پرداخت ستاره یک اگر از درگاههای مانند *10# ، *1000# ، *9# ، *100# و ... اقدام به پرداخت نماید و لینک برای ایشان ارسال گردد پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز به ثبت تیکت فرمت تیکت ⏪ [8-1-2]پرداخت قبض ازطریق tap2pay دلیل تماس صحیح ( برای بسته) ⏪ از سر فصل [19]متناسب با درگاه و نوع بسته انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ( برای شارژ) ⏪ از سر فصل [2-22]متناسب با درگاه انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ( برای قبض) ⏪ از سر فصل [2-15]متناسب با درگاه انتخاب گردد |
در خصوص مشترکینی که ترابرد نموده اند و بعد از انجام ترابرد دچار مشکل عدم دریافت پیامک شده اند حتما باید لاگ ترابرد مشترک در پنل پیامک انبوه بررسی گردد از زمان ترابرد نهایت تا 48 ساعت زمان میبرد تا لاگ ترابرد در پنل پیامکی نمایش داده شود در صورت مشاهده لاگ چنانچه مشکل همچنان برطرف نشده بوده پس از بررسی های اولیه در صورت نیاز به ثبت تیکت در فرمت پیامک تیکت ثبت گردداگر از تاریخ ترابرد 48 ساعت سپری نشده و لاگ انجام ترابرد در پنل پیامکی مشاهده نمی شود باید به مشترک اعلام شودصبر نمایید.اگر تا 48 ساعت از انجام ترابرد مشکل حل نشد مجدد با سامانه در ارتباط باشید (چنانچه بعداز 48 ساعت همچنان لاگ ترابرد در پنل پیامکی مشاهده نشد میبایست ثبت تیکت در فرمت پیامک انجام گردد) ![]() عدم دریافت کلیه پیامک ها: طبق روال عدم دریافت پیامک بررسی انجام شود فرمت تیکت ⏪ [1-11-3](SQM)مشکل پیامک دلیل تماس صحیح ⏪ [2-13-23]تم.بررسی مشکلات (تکرار پیام ، پیامک ناقص )SQM عدم دریافت پیامک خاص مانند پیامک بانک یا otp ،...:بررسی دریافت سایر پیامک ها،بررسی بلک لیست و در نهایت تیکت ثبت شود.(نیازی به اعمال شوک تبلیغاتی نمی باشد)فرمت تیکت ⏪ [20-11] مشکل پیامک در حالت ترابرد دلیل تماس صحیح ⏪ انتخاب دلیل تماس می بایست بر اساس مشکل مشترک انتخاب گردد به طور مثال : [26-4-9]تحلیل عدم دریافت پیامک بانک [23-13-4] عدم دریافت پیامک OTP(سایر اپلیکیشن ها و درگاهها) و..... |
در خصوص مشکلات مربوط به شارژ وفاداری پس از بررسی های اولیه در صورت نیاز به ثبت تیکتفرمت تیکت ⏪ [32-7] فعالسازی و غیرفعالسازی طرح و در کمبو نوع مشکل هدیه شارژ وفاداری انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
در خصوص مشکلات مربوط به بسته های مکالمه های مکالمه دورن شبکه ( همراهی / مقرون و .. ) در صورتیکه بسته مشترک حجم دارد اما امکان تماس با شماره های درون شبکه و یا درون اپراتوری ( با توجه به نوع بسته مکالمه ) پس از بررسی های اولیه و در صورت نیاز به ثبت تیکتفرمت تیکت ⏪ [32-7] فعالسازی و غیرفعالسازی طرح و در کمبو نوع مشکل " مشکل استفاده از سرویس " انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
بسته های مقرون به صرفه فرمت تیکت ⏪ [32-7] فعالسازی و غیرفعالسازی طرح و در کمبو نوع بسته " مکالمه رایگان" انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ فقط در صورت مشکل فعالسازی دلیل تماس [2-19-21]تم.مشکل فعالسازی بسته مقرون به صرفه - مکالمه درون شبکه انتخاب گردد |
سینما همراه فرمت تیکت ⏪ [5-15] مشکلات همراه من- سایر موارد همراه من در کمبو نوع مشکل " مشکل عملکرد در همراه من " انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [2-24-21]تم.مشکلات سینما همراه |
ابر همراهی فرمت تیکت ⏪ [56-3] ابر همراهی دلیل تماس صحیح ⏪ [2-38-21]تم.مشکلات ابر همراهی |
شارژ یار فرمت تیکت ⏪ [58-3] سرویس شارژیار دلیل تماس صحیح ⏪ [2-21-23]تم.مشکلات سرویس شارژ یار |
مشکلات مربوط به تماس بان جدید فرمت تیکت ⏪ [57-3] (دسترسی به شبکه ) MCN دلیل تماس صحیح ⏪ [2-3-23]تم بررسی مشکلات دریافت پیامک تماس بان |
مشکلات مربوط به حداعتبار فرمت تیکت ⏪ [1-3-2] اعتراض به هزینه کارکرد در خطوط دائمی در کمبو توع مشکل " حداعتبار " انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [2-17-21]تم.مشکل فعالسازی طرح اعتبار دهی |
در خصوص مشکلات مربوط به مغایرت قطعی ها (CRM / CBS / HSS ) فرمت تیکت (برای خطوط دائمی ) ⏪ [2-1-5] قطع و یاعدم وصل علی رغم پرداخت وجه صورتحساب دلیل تماس صحیح ⏪ [6-1-15]تم.مشکلات و مغایرت های HSS فرمت تیکت (خطوط اعتباری) ⏪ [4-5-2] مشکل شارژ دلیل تماس صحیح ⏪ [6-1-15]تم.مشکلات و مغایرت های HSS |
مشکلات مربوط به عدم نمایشگر فرمت تیکت ⏪ [55-3] سرویس نمایشگر دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
مشکلات مربوط به عدم امکان ورود به باشگاه فیروزه ای همراه من فرمت تیکت ⏪ [1-39-3] مشکلات در کسب امتیاز و در کمبو نوع مشکل عدم عضویت در باشگاه انتخاب گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [4-2-25]تم.مشکل و اختلال ورود و نمایش جوایز باشگاه فیروزه ایی |
مشترک به هزینه اینترنت آزاد خود اعتراض دارد و بسته هم ندارد فرمت تیکت (در خطوط دائمی) ⏪ [2-3-1] اعتراض به هزینه کارکرد دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد فرمت تیکت (در خطوط اعتباری) ⏪ [3-5-2] اعتراض به هزینه کارکرد در خطوط اعتباری دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
مشترک به هزینه اینترنت آزاد خود اعتراض دارد و بسته هم دارد فرمت تیکت ⏪ [8-6]مشکلات بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [17-19]تم.مصرف اینرنت آزاد علی رغم داشتن بسته اینترنت |
در خصوص مشترکینی که امکان دریافت پیامک کد فعالسازی شبکه های اجتماعی خارجی مانند تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و ... و همچنین برنامه ی Google meet ، ...را ندارند پس از بررسی های اولیه ، در صورت عدم رفع مشکل به مشترک اعلام شود برنامه مورد نظر از درگاه های معتبر دانلود کنند یا ازخدمات موبایلی ها کمک بگیرند
نیاز،به تشکیل
تیکت نمی باشد |
در خصوص مشترکینی که اقدام به خرید بسته اینترنت نموده اند و بسته پس از فعالسازی و کسر هزینه از شارژ و یا درج هزینه در صورتحساب ، بلافاصله و بی دلیل قطع گردیده است، از ثبت تیکت خودداری نمایید و به ایشان اعلام نمایید طی مدت ۷ روز جبران خسارت صورت می پذیرد
در صورت نیاز به ثبت تیکت فرمت تیکت ⏪ [8-6]مشکلات بسته دلیل تماس صحیح ⏪ [15-19]براساس درخواست مشترک انتخاب گردد |
زمانیکه مشترک هنگام خرید بسته اینترنت دچار مشکل می گردد و در قسمت استعلام سفارش ، سفارش تکمیل نشده دارد پس از بررسی های لازم و در صورتیکه نیاز به ثبت تیکت می باشد
فرمت صحیح : مشکلات بسته ها و در کمبو باکس نوع مشکل ، "درخواست تکمیل نشده و یا ناموفق در استعلام سفارش" انتخاب گردد |
![]() |