لینک چت بات اضافه گردید
بسته های اشتراکی اینترنت
این بسته ها فقط به صورت نقدی در تمامی درگاهها ارائه میگردند
این بسته ها تمدید حجمی / قابلیت رزرو یا تمدید خودکار ندارند
دانلود سند تجاری و سند فید بک

دلیل تماس صحیح ⏪ [1-45-21]تم.سوالات متداول بسته اینترنت اشتراکی(فعال سازی - تعرفه - استعلام حجم و ...)

مشترک گرامی جهت فعالسازی بسته های اشتراکی دیتا کد دستوری * صد * شصت و هشت# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت فعالسازی بسته های اشتراکی دیتا کد دستوری *هزار* شصت و سه# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
استعلام
مشترک گرامی جهت استعلام بسته اشتراکی اینترنت کد دستوری * صد * ده# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت استعلام جزییات مصرف بسته از طریق کد دستوری * صد * شصت و هشت *بیست# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت استعلام بسته اینترنت اشتراکی اپلیکیشن همراه من اقدام نمایید باتشکر همراه اول
چگونگی امکان مشاهده زیر مجموعه در سامانه crm میزکار / نمای 360 / گروه خانواده

در صورت استعلام توسط زیرمجموعه(ها) از طریق درگاه # *100*68*20و # *100*10و سامانه همراهمن، فقط میزان مصرف خودش قابل مشاهده باید باشد
در صورت استعلام جزئیات مصرف بسته توسط اسپانسر از طریق درگاه # *100*68*20و سامانه همراهمن، میزان مصرف و میزان باقی مانده حجم بسته خود و سایر زیرمجموعه ها قابل مشاهده باید باشد
مشخصات بسته ها
اسپانسر نمیتواند شمارههای با شرایط زیر را به عنوان زیرمجموعه اضافه کند
شماره تکراری
شماره خود
شماره هایی که بسته فعال اینترنت اشتراکی دارند
شماره فقط باید مربوط به اپراتور همراه اول باشد
قوانین اضافه کردن زیر مجموعه
قیمت بدون مالیات(تومان) حداکثر تعدادمشترکین زیرمجوعه حجم اینترنت(گیگابایت) مدت اعتبار(روز) نوع مشترک عنوان بسته ها
280,000 1 40 30 دائمی/اعتباری بسته اینترنت اشتراکی دو کاربره 40گیگابایت، 30روزه
395,000 2 55 30 دائمی/اعتباری بسته اینترنت اشتراکی سه کاربره 55گیگابایت، 30روزه
585,000 4 80 30 دائمی/اعتباری بسته اینترنت اشتراکی پنج کاربره 80گیگابایت، 30روزه
عدم فعالسازی بسته علی رغم کسر هزینه
در صورتی که تراکنش موفق بوده و مبلغ کسر شده ولی بسته فعال نشده تیکت ثبت گردد
در صورتی که تراکنش ناموفق بوده و مبلغ کسر شده طی ساعات آینده و نهایتا تا 72 ساعت مبلغ به حساب بانکی عودت داده می شود نهایتا بعداز بررسی حساب بانکی و استعلام از بانک و در صورت عدم عودت وجه تیکت ثبت گردد

فرمت تیکت ⏪ [8-1-2]پرداخت قبض ازطریق tap2pay


دلیل تماس صحیح ⏪ [3-45-21]تم.مشکل فعالسازی و استعلام بسته اینترنت اشتراکی ستاره 100


دلیل تماس صحیح ⏪ [4-45-21]تم.مشکل فعالسازی و استعلام بسته اینترنت اشتراکی ستاره 1000

قوانین کلی بسته ها
کلیه مشترکین نرمال دائمی و اعتباری به جز سیم کارت انارستان شامل این طرح میباشند. (اسپانسر و زیرمجموعه ها میتوانند دائمی و یا اعتباری باشند)
امکان مشخص کردن حجم، امکان تغییر و انتخاب حجم بسته، محدود کردن حجم برای زیر مجموعه و مدیریت استفاده توسط اسپانسر، و ... که در این طرح قابل اجرا نیست
این بسته ها OTTبوده و امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته های اینترنت و ترکیبی برای اسپانسر و زیرمجموعه ها وجود دارد
اولویت مصرف برای اسپانسر این بسته مشابه بسته های عادی (آلفا)+ بوده و بستهای اولویت مصرف دارد که تاریخ انقضای آن زودتر همچنین اولویت مصرف بسته های مدار فیروزه ایی ، هدیه تولد و شتاب در پرداخت و دوشنبه سوری بالاتر از این بسته است
برای زیر مجموعه بسته اشتراکی دارای بالاترین اولویت مصرف حتی بالاتر از بسته تبدیل اعتباری به دائمی است( به همین دلیل زیرمجموعه امکان فعالسازی بسته مدار فیروزه ای را هم ندارد).
در صورت تغییر نام برای اسپانسر و یا زیر مجموعه بسته حذف می‌گردد امکان انتقال بسته اینترنت اشتراکی وجود ندارد
درصورتی که زیرمجموعه اقدام به تغییر نام سیمکارت نمایید شماره تلفن مورد نظر از زیر مجموعه های بسته اینترنت اشتراکی حذف میگردد
این بسته ها تمدید حجمی / قابلیت رزرو یا تمدید خودکار ندارند
این بسته ها، به صورت فقط به صورت نقدی امکان فعالسازی را دارد خرید و فعالسازی این بسته از طریق لینک پرداختی که پیامک میشود، امکان پذیر است
بسته های اینترنت اشتراکی در صورتی به اتمام میرسند که حجم آن به پایان رسیده باشد و یا مدت اعتبار بسته پایان یابد
هر مشترک میتواند فقط یکی از نقش های اسپانسر و یا زیرمجموعه را داشته باشد
حجم قابل مصرف بسته های اینترنت اشتراکی برای اسپانسر و زیرمجموعه ها مشترک میباشد یعنی محدودیتی در استفاده از حجم بسته اینترنت اشتراکی برای اسپانسر و زیرمجموعه(ها) وجود ندارد
اسپانسر بعد از خرید بسته میتواند نسبت به ویرایش (حذف و اضافه) زیرمجموعه (در بخش مدیریت زیرمجموعه) بصورت رایگان و به تعداد دفعات محدود اقدام کند
بسته اشتراکی دو کاربره: حداکثر 10مرتبه
بسته اشتراکی سه کاربره:حداکثر 15مرتبه
بسته اشتراکی پنج کاربره:حداکثر 20مرتبه
اسپانسر امکان مشاهده حجم بسته مصرف شده برای شخص حذف شده را ندارد
زیر مجموعه امکان دریافت پیامک 85% را ندارد، و فقط پیامک اتمام را دریافت می‌کند
سند فید بک
1. در CRM چگونه متوجه شویم که مشترک زیرمجموعه می باشد؟ میزکار/نمای360/گروه خانواده/تاریخچه گروه خانواده
2. آیا اسپانسر هیچ مدیریتی بر روی حجم تخصیص داده شده ندارد؟ خیر-تنها می تواند زیرمجموعه را حذف یا اضافه کند
3. با توجه به اینکه اسپانسر بعد از خرید بسته میتواند نسبت به ویرایش، حذف و اضافه ( زیرمجموعه ) در بخش مدیریت زیرمجموعه بصورت رایگان و به تعداد دفعات محدود اقدام کند، میزان استفاده شده بسته برای شخص حذف شده در سیستم مشخص می شود؟ خیر- در CRM در خصوص حجم مصرفی امکان نمایش وجود ندارد
4. آیا پیامک 85 درصد برای زیر مجموعه ارسال می گردد؟ خیر – امکان آن در حال حاضر در سیستم موجود وجود ندارد زیرا بسته برای اسپانسر فعال شده است اما پیامک اتمام ارسال می شود.
5. الویت استفاده آیا از بسته خوش آمد تبدیل اعتباری به دائمی نیز بالاتر می باشد؟ برای زیر مجموعه بله ولی برای اسپانسر، اولویت این بسته از بسته های ساعتی پایینتر و از بسته های الفا بالاتر است. همچنین زیرمجموعه به دلیل همین موضوع نمی‌تواند همزمان با داشتن این بسته، بسته ساعتی فعال کند
6. درخصوص شرایط الویت استفاده و همچنین همزمان بودن با بسته های دیگر آیا به مشترکین اطلاع رسانی می گردد؟ اطلاع رسانی صورت می‌پذیرد.

پیشنهادات و نقطه نظرات

1. در صورتی که امکان مشخص کردن حجم برای زیرمجموعه وجود ندارد، می شود به عنوان یک پیشنهاد این مورد به طرح اضافه شود. در طرح بعدی به عنوان بسته خانواده، این مورد در نظر گرفته شده است
2. بهتر است مشابه بسته های ترکیبی امکان تغییر و انتخاب حجم بسته های اشتراکی برای اسپانسر وجود داشته باشد. در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد
3. ایجاد قابلیتی برای اسپانسر که بتواند میزان مصرف هر زیر مجموعه را محدود و یا الویت بندی نماید. در طرح بعدی به عنوان بسته خانواده، این مورد در نظر گرفته شده است
4. امکان تعداد زیر مجموعه متغیر بر اساس نیاز مشترک میسر شود. در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد
5. جهت کاهش تعداد تماس با سامانه 9990 برای این دسته از مشترکین ارسال دوره ای گزارش مصرف به اسپانسر جهت بهبود نظارت و مدیریت بسته ها پیشنهاد می گردد. در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد
6. به منظور ترغیب مشترکین جهت فعالسازی بسته با حجم بیشتر، ارائه امتیازات و یا تخفیف برای اسپانسرهای که بیشترین استفاده را از بسته ها دارند یا زیر مجموعه های بیشتری اضافه می کنند پیشنهاد می گردد؟ پیشنهاد بررسی می گردد
7. جهت ترغیب مشترکین به فعالسازی این نوع بسته ها، بسته های متنوع تر با قیمت های تخفیفی ارائه شود. پیشنهاد بررسی می گردد
8. در سامانه crm امکان مشاهده زیرمجموعه های اسپانسر باشد /همچنین اسپانسر تگ خاصی داشته باشد. در حال حاضر امکان مشاهده زیر مجموعه در CRM وجود دارد. همچنین بسته اشتراکی در بسته های فعال اسپانسر مشاهده می‌شود.
9. عدم اطلاع رسانی باقی مانده حجم به مشترک زیرمجموعه، موجب سردرگمی زیرمجموعه می گردد. در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد
10. پیشنهاد می گردد باقی مانده حجم به مشترک زیرمجموعه نیز اطلاع رسانی گردد. در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر نمی باشد
11. پیشنهاد می گردد هنگام تعیین زیرمجموعه، حجم مشخصی به هر زیرمجموعه توسط اسپانسر تخصیص یابد. در طرح بعدی به عنوان بسته خانواده، این مورد در نظر گرفته شده است