لینک چت بات اضافه گردید
سرویس شارژ یار
مشترک گرامی جهت فعالسازی سرویس شارژ یار کد دستوری * ده * شانزده# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
غیرفعالسازی سرویس شارژ یار
مشترک گرامی جهت غیر فعالسازی سرویس شارژ یار کد دستوری * ده * شانزده# را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
نکته

دلیل تماس صحیح ⏪ [1-21-23]تم سوالات متداول سرویس شارژ یار

در صورت نیاز به ثبت تیکت

فرمت تیکت ⏪ [58-3]سرویس شارژ یار

دلیل تماس صحیح ⏪ [2-21-23]تم مشکلات سرویس شارژ یار

برای هر شماره دائمی مبدا سقف مبلغ انتقال، مبلغ5۰,۰۰۰ هزار تومان در هر دوره صورتحساب (یک ماه)میباشد
هفتگی ماهانه
5,000 تومان 10,000 تومان
10,000 تومان 20,000 تومان
- 50,000 تومان
مشترک دائمی می تواند یک تا چند مشترک اعتباری را پشتیبانی کند(انتقال شارژ به صورت تمدید شونده از مشترک دایمی به مشترک اعتباری فراهم می گردد)
به یک یا چند مشترک اعتباری مدنظر خود (حداکثر 5شماره)، از این امر مطمئن می شود که مشترک اعتباری تحت حمایتش، شارژ کافی برای استفاده از سرویس های همراه اول را داراست
مشترک دائمی می پذیرد در بازه زمانی تعریف شده مبلغ خاصی را به شماره اعتباری مدنظر خود انتقال دهد.( هر هفته مبلغ 10،000تومان)
این انتقال از زمان درخواست به صورت نامحدود و در صورت احراز شرایطی خاص(هر دو خط باید نرمال باشند و خط دایمی به۶۰ درصد حد اعتبار خود و خط اعتباری به سقف سقف مجاز شارژ و حد مجاز انتقال تکمیل نشده باشد) تا زمانیکه مشترک دایمی سرویس را لغو کند، انجام میشود
مشترکین ترابرد شده به همراه اول نیز میتوانند از سرویس استفاده می نمایند
مشترک مبدا در هنگام انتقال شارژ نباید به۶۰ درصد سقف قطع میان دوره برسد
مشترک دائمی مبدا می تواند برای حداکثر 5شماره اعتباری، سرویس را فعال کند
هر شماره مبدأ برای هر شماره مقصد فقط یک فرآیند انتقال شارژ تمدید شونده تعریف میکند
مشترک مبدا نمی تواند برای یک مشترک مقصد، همزمان هم انتقال دوره ای ماهانه یا هفتگی همزمان باهم فعال کند
مشترک مقصد میتواند سرویس شارژیار را به صورت همزمان از شماره های دائمی متفاوت دریافت نماید.
(مثلاً شماره دائمی A برای مشترک اعتباری B شارژ تمدید شونده هفتگی فعال میکند و مشترک دائمی C برای مشترک B شارژ تمدید شونده ماهانه فعال می کند)
محدودیتی برای فعالسازی سرویس از شماره های مبدا مختلف برای مشترک مقصد وجود نخواهد داشت
در صورت تغییرنام یا ترابرد مشترک مبدا، سرویس شارژیار برای کلیه مشترکین اعتباری زیر مجموعه لغو خواهد شد
در صورت ورود شماره اشتباه(شماره دیگری غیر همراه اول، شماره دائمی یا اشتباه تایپی) جمله "یک شماره اعتباری همراه اولی با فرمت صحیح وارد نمایید"در تمامی کانال هابه مشترک نمایش داده می شود
لغو سرویس دوره ای، پس از پایان دوره فعلی، صورت خواهد پذیرفت.(برای حالت دوره ای هفتگی، در لحظه ای که مشترک سرویس را لغو کند، از دوره بعدی یعنی هفته بعد، انتقال شارژی صورت نخواهد پذیرفت)
هرگاه مشترک دائمی بخواهد تغییری را در سرویس موجود خود ایجاد کند، لازم است ابتدا سرویس موجود برای شماره اعتباری مورد نظر خود را لغو کند و سپس سرویس را مجددا با مشخصات مورد دلخواه خود فعال نماید.
بعد از فعالسازی برای هر دو مشترک دائمی و اعتباری در نمای کلی crm تخت عنوان سرویس شارژیار نمایش داده می شود
مبلغ انتقال یافته برای هر دو مورد در قسمت انتقال اعتبار و درگاه کمپین نمایش داده می شود