لینک چت بات اضافه گردید
انتقال اعتبارخطوط اعتباری
مشترک گرامی برای انتقال اعتبار از خطوط اعتباری کد دستوری * ده * صد و چهل و دو #را شماره گیری نمایید. باتشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت استعلام انتقال اعتبار از خطوط اعتباری * ده*صدو چهل #شماره گیری نمایید باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای انتقال اعتبار از خطوط اعتباری میتوانید از حساب کاربری خود از اپلیکیشن همراه من در صفحه اصلی قسمت خدمات شارژ مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
همکار گرامی لطفا شرایط انتقال اعتبار را به مشترک فقط فرمایید در صورت سوال مشترک آیتم ها توضیح داده شود
ارسال شرایط انتقال اعتبار به مشترک
مشترک گرامی
پس از انتقال اعتبار حداقل ۵۰۰۰ ریال اعتبار باقیمانده داشته باشید برای مثال جهت انتقال ۱۰۰۰۰ ریال مشترک بایست حداقل ۱۵۴۰۰ ریال اعتبار داشته باشد
کارمزد هر انتقال اعتبار 40تومان می باشد
مقدار قابل انتقال در هر تراکنش باید مبلغی بین ۱۰،۰۰۰ ريال و ۱0۰،۰۰۰ ريال باشد
حداکثر مبلغ قابل انتقال در هر نوبت انتقال اعتبار، 10هزار تومان و
و در هر ماه 50 هزار تومان می باشد و 30 مرتبه
در طول یک روز حداکثر مبلغ قابل انتقال 10هزار تومان و
سقف دفعات انتقال 5 بار می باشد.
با تشکر همراه اول
نکته
*******************************
لطفا در تماسهای انتقال اعتبار اگر مشترک درخواست انتقال مبلغ بالای سقف روزانه یا ماهیانه داشته باشد حتما علت انتقال اعتبار پرسیده شود بطور مثال شاید مشترک درخواست خرید بسته برای سایر خطوط داشته باشد *******************************
در صورت انتقال اعتبار از اپلیکیشن همراه من برای خط انتقال دهنده رمز یکبار مصرف ارسال می گردد
در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار در وضعیت خط صفر (Idle) یا سلب امتیاز (Pool) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد
خطوط اعتباری ترابرد شده امکان انتقال اعتبار را دارند
در صورتی که دریافت کننده اعتبار در وضعیت قطع باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار قبلی وی اضافه گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه و وضعیت مشترک فعال می گردد
در صورتی که مشترک انتقال دهنده در وضعیت خط صفر (Idle) ، قطع ، معلق (Suspend)، غیرفعال (Disable) ، لیست سیاه (BlackList) و یا سلب امتیاز(Pool) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد
در صورت تماس مشترکین مبنی بر اعلام شماره ای که شارژ انتقال داده است در صورتی که مشترک با همان ‌شماره تماس گرفته باشد بدون احراز هویت می‌توان اعلام کرد ولی در صورتی که خط وارد شده باشد احراز هویت الزامی می باشد