لینک چت بات اضافه گردید
سرویس‌ اعلام دسترسی به شبکه (MCN)
مشترک گرامي براي فعالسازي سرویس اعلام دسترسی به شبکه (فعالسازی همزمان سرویس اعلام تماس ناموفق و اعلام دسترسی به شبکه) کد دستوری *ده*دویست و چهل و پنج # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامي براي غیر فعالسازي سرویس اعلام دسترسی به شبکه (غیرفعالسازی همزمان سرویس اعلام تماس ناموفق و اعلام دسترسی به شبکه) کد دستوری *ده*دویست و چهل و چهار# را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامي براي غیر فعالسازي سرویس اعلام دسترسی به شبکه کد دستوری *ده*دویست و چهل و پنج # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترکینی که سرویس‌ها را فعال میکنند، می‌توانند سرویس VMS موجود را فعال کنند
امکان فعالسازی این سرویس برای خطوط گردشگری، اتباع، سازمانی و ،WLL(روستایی) وجودندارد
پیش ‌نیاز سرویس همانند تماس بان قدیمی سرویس انتقال مکالمه میباشد
******* بررسی مشکلات سرویس‌ اعلام دسترسی به شبکه (MCN) *******
درصورتی که سرویس تماس بان جدید و انتقال مکالمه روی خط فعال باشد
مهم نیست انتقال مکالمه قبل از تماس بان جدید فعال باشد یا بعد از آن در هر دو حالت عملکرد دارد
ولی پیامک اعلام دسترسی به شبکه را دریافت نکند
حتما از مشترک سوال شود که سایر پیامکها را هم مشکل دارد یا خیر اگر اعلام کرد که پیامک تماسبان فقط مشکل دارد
حتما سرویس محدودیت مکالمه چک شود (اگر فعال بود سوال کنید آیا اقدامی جهت مسدود کردن تماسها انجام داده اید؟)
بررسی شود شبکه دریافتی مشترک روستایی(IR70) نباشد
همچنین پیامک های ارسالی شبکه نهایت تا 24 ساعت قبل قابل دریافت میباشد
با توجه به اینکه از شماره 9914 پیامک تماس از دست رفته ارسال میگردد در صورتی که مشکل دریافت پیامک اعلام دسترسی به شبکه بلک لیست بررسی گردد
ابتدا کد #۰۰۲## شماره گیری شود و اگر با لغو دایورت ها مشکل برطرف نشد تیکت ثبت گردد
در صورت نیاز به ثبت تیکت مانند سرویس تماس بان قدیم در صورتی که مشترک سرویس volte را فعال دارد و بعد از بررسی در خصوص روشن بودن volte در تنظیمات گوشی ( آیا علامت volte یا علامت 4G را بالای صفحه گوشی مشاهده میکند؟ وضعیت فعال بودن و یا نبودن سرویس داخل تنظیمات گوشی در متن تیکت درج گردد ) که تنظیمات مربوطه داخل گوشی نیز فعال هست

فرمت تیکت ⏪ [57-3](sqm-دسترسی به شبکه)MCN

دلیل تماس ⏪ [2-3-23]تم بررسی مشکلات دریافت پیامک تماس بان

دلیل تماس ⏪ [6-4-23]تم.بررسی مشکلات VOLTE-تماس بان

با استفاده از سرویس اعلام دسترسی به شبکه (MCN) مشترک می تواند از بازگشت مخاطب خود به شبکه مطلع می گردد
به عبارت ساده تر در صورتی که مشترک Bدو سرویس فوق را فعال داشته باشد،مشترک Aبا Bتماس بگیرد و گوشی مشترک Bخاموش یا در دسترس نباشد، زمانی که مشترک Bگوشی خود را روشن نماید یا در دسترس قرار گیرد، پیامکی برای مشترک B ارسال می گردد که اعلام تماس ناموفق از طرف مشترک Aاست(پیامک سرویس اعلام تماس ناموفق) و همچنین پیامکی برای مشترک Aارسال می گردد که اعلام دسترسی به شبکه مشترک B است(پیامک سرویس اعلام دسترسی به شبکه)

تا زمان راه اندازی سرویس به صورت کامل ، دلیل تماس ⏪ [1-3-23] سوالات متداول تماسبان(فعالسازی و غیر فعالسازی و ..)

سر شماره دریافت کننده پیامک تماس از دست رفته و اعلام دسترسی همان شماره 9914 میباشد
هر تعداد مشترک (A,C,D,E,….) به مشترک B در زمان خاموش یا عدم دسترسی تماس بگیرد، بعد از در دسترس قرار گرفتن برای تمام مشترکین پیامک در دسترس قرار گرفتن مشترک B ارسال میشود