فعالسازی سرویس آوای انتظار
![]() |
مشترک گرامی جهت فعالسازی سرویس آوای انتظار کد آوای انتظار خود را به زبان لاتین به شماره 8989 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی برای فعالسازی آوای انتظار کد دستوری * ده * دویست و بیست و یک #را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت فعالسازی آوای انتظار به اپلیکیشن همراه من یا My.Mci.irقسمت خدمات من آوای انتظار مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت فعالسازی آوای انتظار با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 2 و سپس 2 شماره گیری نمایید با تشکر همراه اول |
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ مشترک گرامی جهت هدیه دادن آوای انتظار عدد 1 به سامانه 8989 پیامک گردد با تشکر همراه اول ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ |
غیر فعالسازی آوای انتظار |
مشترک گرامی جهت غیر فعالسازی آوای انتظار با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 2 و سپس 2 شماره گیری نمایید با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت غیر فعالسازی آوای انتظار عدد 5 را به شماره 8989ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت غیر فعالسازی آوای انتظار کد دستوری * ده * دویست و بیست و سه # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی آوای انتظار به اپلیکیشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت خدمات من آوای انتظار مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول |
تغییر آوای انتظار |
مشترک گرامی جهت تغییر آوای انتظار با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 2 و سپس 2 شماره گیری نمایید با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت تغییر کد آوای انتظار کد آوای جدید را به شماره 8989 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت تغییر کد آوای انتظار کد دستوری * ده * دویست و بیست و دو # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت تغییر کد آوای انتظار به اپلیکیشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت خدمات من آوای انتظار مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول |
دریافت کد آوای انتظار |
مشترک گرامی جهت جستجو کد آوای انتظار با نام خواننده عدد6 را به شماره 8989 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت جستجو کد آوای انتظار با نام آوا عدد7 را به شماره 8989 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت دریافت کد آوای انتظارخط خود با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 2 و سپس 2 و سپس یک شماره گیری نمایید با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت دریافت کد آوای انتظار به سایت Https://Rbt.Mci.ir مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت دریافت کد آوای انتظار فعال روی خط خودتان یا خطوط دیگر کد دستوری * ده * دویست و بیست # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت دریافت ده آوای برتر * ده * دویست و بیست و چهار # شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت دریافت آخرین آوای ها * ده * دویست و بیست و پنج # شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت مشاهده 5آوای برتر عدد 3 را به شماره 8989ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
مشترک گرامی جهت کپی آوای انتظار عدد 4 را به شماره 8989ارسال نمایید.با تشکر همراه اول |
لینک های ارسالی به مشترک
![]() |
مشترک گرامی جهت ورود به پرتال همراه من به https://my.mci.ir/user/login.xhtml مراجعه نمایید. باتشکر همراه اول مشترک گرامی جهت ورود به سایت آوای انتظار به لینک مورد نظر مراجعه نمایید Https://Rbt.Mci.ir باتشکر همراه اول مشترک گرامی جهت دانلود اپلیکیشن همراه من به https://my.mci.ir/app مراجعه نمایید. باتشکر همراه اول |
آلبوم آوای انتظار
درحال حاضر فعالسازی/غیرفعالسازی/تغییر آلبوم از طریق درگاههای ussd و app امکان پذیر نمیباشد آواها در هر ساعت ۱۲ بامداد ، بصورت رندوم به آوای دیگری از آلبوم تغییر پیدا میکند و پیامک اطلاع رسانی ساعت ۸ برای مشترک ارسال میشود پس از قبول شدن آلبوم هدیه داده شده توسط هدیه گیرنده ، هزینه از هدیه دهنده کسر میگردد فرد هدیه گیرنده ۱۴ روز مهلت دارد تا با مراجعه به سایت آوای انتظار آلبوم هدیه داده شده را فعال نماید .در غیراینصورت آلبوم هدیه داده شده ملغی میگردد در پایان دوره زمانی آلبوم هدیه داده شده،هزینه تمدید آلبوم برای مشترک هدیه گیرنده لحاظ میگردد . تغییر در آلبوم هدیه داده شده ،برای مشترک هدیه گیرنده هزینه دارد پس از فعالسازی آوا/آلبوم تا مدت ۱۵ روز تغییر آوا/آلبوم رایگان است و فقط اگر هزینه آوا/آلبوم مبلغ بالاتری از قبلی داشته باید ،تعرفه بالاتر بصورت کامل از مشترک کسر میشود. |
نکته |
چند آوایی و یا آوای تکی یا آلبوم خط دیگر (همراه اول ) در قسمت پروفایل کاربری خط دیگری(همراه اول) در سایت rbt.mci.ir با وارد کردن شماره مذکور قابل رویت است. |
تغییر آوا به آلبوم شامل هزینه مجدد میشود |
با توجه به نیاز به بررسی و تحلیل مشکلات سرویس ViLTE/VoLTE خواهشمند است در مواردی که این سرویس روی خطوط فعال میباشد
و مشترکین در استفاده از این سرویس دچار مشکل هستند، بعد از بررسی های اولیه درصورتی که مشکل همچنان ادامه داشت، موارد با ذکر توضیحات کامل تیکت گردد و منبعد راهکار لغو سرویس volte اعلام نگردد سرفصل مرتبط تیکت گردد فرمت تیکت ⏪ آوای انتظار : نسبت به نوع مشکل از ردیف [۹-۳]RBT در صورت فعال بودن volte و ثبت تیکت دلیل تماس ⏪ [3-4-23] تم بررسی مشکلات volte-آوای انتظار انتخاب گردد |
منبعد در خصوص عدم پخش کد آوا، حتما
از مشترک سوال شود هنگام تماس با خط مد نظر با همان شماره پاسخ داده می شود
(خط مورد نظر دایورت نباشد)
در صورت دایورت بودن لغو دایورت اعلام گردد که با انجام این کار مشکل برطرف میشه و اگر مشکل حل نشد تیکت ثبت شود ( دیگر نیازی به اعلام تعلیق و رفع تعلیق آوای انتظار نمی باشد ) فرمت تیکت ⏪ [3-9-3](SQM)مشکل پخش آهنگ سرویس RBT -آوای انتظار دلیل تماس صحیح ⏪ درحال حاضر دلیل تماس متناسب با این تیکت وجود ندارد |
امکان مشاهده سوابق آواهای فعال روی خط در پروفایل مشترک در سایت rbt.mci.it وجود دارد |
منوی مربوط به ارسال پیامک سامانه 8989
0 معرفی سرویس 1 هدیه آوا به دوستان 2 آواهای محبوب 3 آواهای برتر هفته 4 کپی آوا از شماره دیگران 5 مشاهده و غیرفعالسازی آوای فعال 6 جستجو با نام خواننده 7 جستجو با نام آهنگ 8 تغییر آوای انتظار |
🎶چنانچه مشترک در زمان تمدید آوای انتظار ❌هزینه کافی را نداشته باشد:
سرویس معلق می گردد
🎶آوای انتظار با مبالغ متفاوتی مانند : تعرفه رایگان،۳۰۰ تومان ،۱۰۰۰ تومان و ۱۵۰۰ تومان ارائه میگردد. 🎶هزینه تغییر آوا در ۱۵ روز اول فعالسازی: ✨درصورتیکه یکسان بودن تعرفه آوای جدید و قبلی و یا آوای جدید ارزانتر از قبلی،⬅️«تغییر آوا :رایگان» ✨درصورتیکه تعرفه آوای جدید بیشتر از آوای قدیمی باشد ⬅️«کسر مبلغ آوای جدید از مشترک» 🎶زمان ارسال پیامکهای اطلاع رسانی : 🔈ارسال پیامک به محض فعالسازی 🔈۱۲۰ ساعت قبل از افزایش تعرفه(۵ روز) 🔈۷۲ ساعت قبل از افزایش تعرفه(۳ روز) 🔈۷۲ ساعت قبل از تمدید آوا (۳ روز) 🔈ارسال پیامک به محض غیرفعالسازی 🎶دلیل افزایش تعرفه آوای انتظار: 💰علیرغم وجود تورم در اقتصاد کشور، هزینه آوا از سال ۹۱ تغییر نکرده است . 💰افزایش انگیزه شرکتهای تولید کننده محتوا و افزایش رضایت مشترکین 💰اضافه شدن قابلیتهای جدید،مثل: ✅جستجو آوای انتظار سایر مشترکین ✅هدیه دادن کد آوا به دوستان ✅فعالسازی ۱۰ آوای برتر هفته 📌نکته مهم📌 درصورت اعتراض مشترک به کسر شارژ و یا هزینه صورتحساب ؛ مبالغ جدید آوای انتظار مدنظر قرار گیرد و نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایید. |
مشترک پس از ورود به حساب کاربری خود در پرتال آوای انتظار می تواند در قسمت
آواهای درخواستی
آوای مدنظرشان را ثبت نماید
(
در حال حاضر این خدمت غیر فعال می باشد
)
دلیل تماس صحیح ⏪ [1-18-23]تم. سوالات متداول آوای انتظار |
ایجاد قابلیت چند آواییچند آوایی : در صورتی که مشترک چند آوا به صورت همزمان فعال داشته باشد. (حداکثر ۵ آوا) در این حالت در هر تماس ورودی، به صورت رندوم یکی از آواها پخش میشودنحوه فعالسازی چند آواییبا راه اندازی سرویس جدید چند آوایی، این قابلیت فعلا فقط از طریق درگاه پیامکی ۸۹۸۹ و سایت rbt.mci.ir پس از ورود به پروفایل ایجاد گردیده استدر حال حاضر امکان فعالسازی چندآوایی از طریق کد دستوری *۱۰*۲۲# وجود ندارد نحوه فعالسازی چند آوایی از طریق درگاه ۸۹۸۹: پس از اینکه مشترک تک آوای خود را فعال کرده باشد، در صورتی که کد آوای بعدی را به این سرشماره ارسال کند، در پاسخ طی پیامکی از مشترک سوال میشود که اگر قصد افزودن آوای جدید را دارد عدد ۱ و در صورتی که قصد جایگزینی آوای جدید را دارد عدد ۲ را ارسال کند در صورتی که مشترک گزینه جایگزینی را انتخاب کند، مطابق با روال قبل آوای انتظار قبلی به آوای انتظار جدید تغییر میکند. اما در صورتی که مشترک گزینه افزودن را انتخاب کند، آوای انتظار قبلی فعال مانده و آوای انتظار جدید به لیست آواهای فعال مشترک اضافه میشود. این عملیات در صورت ارسال مجدد کد آوای جدید نیز تکرار میگردد. (هر مشترک حداکثر میتواند تا ۵ آوا فعال کند) نحوه فعالسازی چند آوایی از طریق سایت rbt.mci.ir: پس از لاگین در سایت از طریق وارد کردن شماره و وارد کردن کد otp، با ورود به بخش پروفایل گزینهای تحت عنوان چند آوایی وجود داشته که مشترک میتواند این گزینه را فعال کند. در این حالت با انتخاب هر آوای جدیدی، به طور خودکار آوای انتخابی به لیست آواهای فعال مشترک اضافه میگردد. در صورتی که این گزینه خاموش باشد، با انتخاب آوای جدید، آوا جایگزین آوای قبلی میشود نحوه اعمال هزینه سرویس چند آوایی با افزودن هر آوای جدید، هزینهی آن نیز برای مشترک اعمال میگردد. برای مثال اگر مشترک آوای فعالی با هر هزینهای داشته باشد، با افزودن آوای جدید به لیست آواهایش، هزینهی آوای جدید مجدد برای مشترک لحاظ میشود تاریخ انقضای هر کدام از آواهای لیست چندآوایی مشترک بر اساس زمان فعالسازی آن آوا (پس از ۳۰ روز از فعالسازیاش) لحاظ میگردد مشترک میتواند هر کدام از آواهای لیست چندآوایی خود را حذف کرده یا تغییر دهد در صورت تغییر هر کدام از آواهای لیستش، اعمال هزینه همانند حالتی است که مشترک تک آوایش را تغییر میدهد. (در ۱۵ روز اول به شرط کمتر یا برابر بودن رایگان است و در ۱۵ روز دوم هزینه دارد) نحوه تغییر یا غیرفعالسازی چند آواییاز طریق درگاه پیامکی ۸۹۸۹:در صورتی که مشترک چندآوایی فعال داشته باشد، با ارسال عدد ۵ به ۸۹۸۹، لیست آواهای فعال نمایش داده شود و سوال میشود که قصد غیرفعالسازی کدام آوا را دارید. جهت تغییر یکی از آواهای لیست نیز مشترک میتواند با ارسال عدد ۸ به ۸۹۸۹ مشخص کند که قصد تغییر کدام یک از آواهای لیستش را دارد از طریق سایت آوای انتظار: پس از ورود به پروفایل، لیست آواها مشخص بوده و امکان حذف هر کدام از آنها فراهم است |
در حال حاضر اگر مشترک چند آوایی فعال داشته باشد با شماره گیری کد *۱۰*۲۲# و انتخاب گزینهها، اتفاقات زیر رخ میدهد
0 استعلام: با استعلام خودم آخرین آوای فعال شده نمایش داده میشود و در صورتی که شخص دیگری شمارهی من که دارای چند آوایی هستم را استعلام بگیرد نیز به او هم آخرین آوای فعال شدهی مرا نمایش میدهد ۱. فعالسازی: اعلام میشود آوا قبلا برای شما فعال شده است. ۲. تغییر آوا: آخرین آوای فعال شدهی لیست را تغییر میدهد. ۳. غیرفعالسازی: کلیهی آواهای فعال را غیرفعال میکند. ۷. کپی آوا: اگر شخصی آوای مرا کپی کند، آخرین آوای اضافه شده به لیست برایش فعال میگردد |