![]() در تماس های مرتبط با تراکنش های همراه من در صورتی که به مشترک پیشنهاد بررسی کیف پول اعلام میشود باید در خصوص بررسی کیف پول اسپانسر راهنمایی شود درواقع در خصوص خروج و ورود با شماره ای دیگر سوال شود ( جهت اطمینان عدم تغییر شماره اسپانسر ) |
دلیل تماس مشکل نصب همراه من برای
اندروید پایین تر از هفت
نحوه پاسخگویی به مشترکین که امکان دریافت اپ جدید را ندارند در جریان باشید در اپدیت جدید اپلیکیشن همراه من گوشی های اندروید ورژن پایین تر از ۷(هفت) امکان بروز رسانی ندارند . لذا پیشنهاد میگردد مشترکین از نسخه pwa استفاده نمایند یا نسبت به ارتقا گوشی اقدام نمایند . جهت جلوگیری از نارضایتی ابتدا پیشنهاد استفاده از نسخه pwa اعلام و در صورت سوال بعدی پیشنهاد ارتقا گوشی مطرح گردد دلیل تماس صحیح ⏪ [4-1-25]تم.مشکل بروزرسانی و ورود به اپلیکیشن همراه من |
امکان افزایش بستانکاری از همراه من 5 میلیون تومان می باشد |
******
واریز کیف پول
****** اگر تراکنش موفق باشه باید در لحظه اضافه شود در غیر اینصورت ثبت تیکت گردد اگر تراکنش نا موفق باشد مبلغ نهایتا تا 72 ساعت به حساب بانکی عودت داده می شود در غیر این صورت ثبت تیکت انجام گردد ****** برداشت از کیف پول ****** بعد از ۷۲ ساعت اگر تراکنش انجام نشد ثبت تیکت انجام گردد فرمت تیکت ⏪ [12-5]مشکلات همراه من - کیف پول دلیل تماس صحیح ⏪ [10-1-25]تم.مشکلات افزایش موجودی و براشت از (کیف پول همراه) |
امکان افزایش موجودی کیف پول به نسخه جدید تحت وب همراه من اضافه گردید
در صورتی که مشترک با گوشی ایفون در خواست برداشت مبلغ از کیف پول همراه من را دارد با توجه به اینکه این قابلیت برای نسخه پرتال غیرفعال هست باید از نسخه تحت وب اوانو استفاده نمایید دلیل تماس صحیح ⏪ [1-1-25]تم سوالات متداول همراه من |
وقتی تغییر نامی انجام میدم یا سیم کارتی فعال می کنیم
چقد زمان میبره در همراه من قابل مشاهده باشه؟؟
۲۴ ساعت نهایتا بعدش تیکت فرمت تیکت ⏪ [15-5]مشکلات همراه من- سایر موارد همراه من |
❌ ❌
پرداخت مبلغ مشابه در طول ماه
❌ ❌ مشکل پرداخت قبض(کیف پول همراهمن) چنانچه مشترک اعلام کرد درخواست پرداخت مبلغ قبض از همراهمن را داشته و مبلغ پرداختی به کیف پول همراه من اضافه شده است و مجدد امکان پرداخت از کیف پول را نداشته و با خطا مواجه میشود: بررسی پرداختهای قبلی مشترک الزامی است ؛ در بسیاری از موارد این مشکل بعلت پرداخت مبلغ مشابه از طریق همراه من(ebcom) در ماه جاری اتفاق میافتد راهحل پرداخت مبالغ متفاوت دیگر از کیف پول مشترک(مانند بستانکاری - پرداخت قبض با مبلغ متفاوت و …) پرداخت قبض از درگاههای دیگر همراهاول استفاده از مبلغ کیف پول برای خرید موارد دیگر این مورد برای سایر درگاهها نیز وجود دارد. توجه داشته باشید چنانچه ارائه اطلاعات بابت پرداخت از درگاههای دیگر انجام میشود دلیل تماس صحیح ⏪ [11-1-15]مشکل پرداخت و عودت مبلغ صورتحساب |
❌ ❌
شارژ دلخواه در همراه من با مبلغ بیشتر از صد هزار تومان
❌ ❌
علیرغم مشاهده مبالغ شارژ دلخواه بیشتر از 100,000 تومان در همراه من ، امکان انجام شارژ با این مبالغ وجود نداشته و هزینه به کیف پول همراه من عودت میگردد . لذا درصورت مشاهده این مورد تشکیل تیکت صورت گیرد فرمت تیکت ⏪ [11-5] مشکلات همراه من - خرید شارژ دلیل تماس صحیح ⏪ [9-1-25]تم.مشکل خرید شارژ و برگشت مبلغ (کیف پول همراه من) |
❌ ❌
امکان برگشت مبلغ بستانکاری به حساب بانکی در همراه من اضافه شده ، مبالغ بالای ۵۰۰۰۰ ت قابل عودت میباشد جهت رویت گزینه باید روی سه نقطه ی سمت چپ بالا در همراه من در منو صورتحساب کلیک کنید در صورت عدم رویت گزینه نیاز به بروزرسانی همراه من میباشد ❌ ❌ |
مدیریت نشست ها |
مشترک گرامی
برای غیرفعالسازی نشست های فعال
برای هر سیم کارت باید با همان شماره خط وارد همراه من شوید
ابتدا می بایست از طریق اپلیکیشن جدید همراه من با لینک زیر لینک دانلود اپلیکیشن https://mymci.app و یا نسخه پرتال همراه من https://my.mci.ir وارد شده و ابتدا 1- حالت پیشرفته نرم افزارانتخاب کنید 2 - دکمه سه خط بالای صفحه سمت راست را بزنید 3 - تنظیمات 4 - مدیریت نشست های فعال و در قسمت -خروج از سایر نشست های فعال- هر گوشی غیر از گوشی شما در آن رویت شد گزینه خروج را بزنید . باتشکر همراه اول ********************************************************* ********************************************************* سرشماره سامانه پرتال همراه من و اپلیکیشن همراه من به ۸۹۳۷۰۷ تغییر کردهغیر فعالسازی نشست های فعال از طریق اپلیکیشن و پرتال همراه من امکان پذیر می باشد دلیل تماس صحیح ⏪ [1-1-25]تم سوالات متداول همراه من |
نکته |
در بخش خلاصه کارکرد اینترنت از همراه من و یا پرتال ثبت می شود که از کدام بسته استفاده شده است
مواردی که از بسته نامحدود بوده اسم نامحدودو نمیزنه ولی باقی بسته ها اسمشون ثبت میشه
![]() |
مشترکینی که ترابرد به اپراتور پایه داشتند ولی همچنان این شماره ها در پروفایل همراه من نمایش داده میشود، اعلام شود پس از گذشت ۳۰ روز از درگاه های همراه من حذف میشود می گردد |
خطوط انارستان به دلیل عدم امکان تغییر در خطوط والدین ،
امکان رویت خطوط دیگر در همراه من را ندارند و فقط شماره لاگین شده رویت می گردد |
در خصوص
مشترکین اتباع و سازمانی امکان انجام هیچ تراکنشی با کارت بانکی در همراه من و اوانو وجود ندارد . لطفا در این خصوص تیکت تشکیل نگردد |
برای مشکلات مشترکینی که اعلام میکنن براشون پیامک میاد که یک خط دیگه که به نامشون نیست وارد سامانه همراه من شده اعلامشود که: ابتدا از منوی تنظیمات وارد مدیریت نشستهای فعال شود و تمام نشستهای فعال را خروج را بزند، سپس یک بار از اپلیکیشن خارج و مجددا وارد شود |
کیف پول همراه من |
درخصوص مشترکینی که اعلام میکنند تراکنشی انجام داده اند ولی مبلغ به کیف پول همراه من ایشان عودت شده و درحال حاضر سوال میکنند به چه صورت باید از این مبلغ تراکنش را انجام دهند
(معمولا تماس دوم مشترک با سامانه میباشد )
دلیل تماس صحیح ⏪ [1-1-25]تم سوالات متداول همراه من اما در تماسی که با توضیحات کارشناس در حین تماس مشخص میشود مبلغ به کیف پول برگشته طبق روال از ردیف مشکلات انتخاب شوددلیل تماس صحیح ⏪ از ردیف مشکلات انتخاب گردد |
علیرغم مشاهده مبالغ شارژ دلخواه بیشتر از 100,000 تومان در همراه من ،
امکان انجام شارژ با این مبالغ وجود نداشته و هزینه به کیف پول همراه من عودت میگردد
لذا درصورت مشاهده این مورد
تشکیل تیکت صورت گیرد
امکان برداشت از کیف پول همراه من روزانه تا سقف یک میلیون تومان می باشد |
در خصوص مشترکینی که اعلام می نمایند مبلغ کیف پول بی دلیل صفر شده
حتما اعلام نمایید مشترکین کیف پول سایر خطوط را بررسی نمایند
در برخی از تیکتها مشاهده می شود مشترک شماره ای اعلام نموده که تراکنش با آن نداشته و کیف پول سایر خطوط را که مبلغ در کیف آن شماره می باشد را بررسی نموده است |
بسته های
ترکیبی مکالمه فقط مقرون به صرفه تبدیل به دایمی را نمی توان از کیف پول خریداری کرد |
📌نکته :
در محتوای تیکت همراه من : نام بسته انتخابی کاربر، نوع پرداخت ( مستقیم یا اعتبار) و زمان و تاریخ انجام تراکنش را حتما درج نمایید.
⚠️لازم به ذکر است مبلغ کیف پول برای همه خطوط به نام مشترک قابل استفاده میباشد.و برای خریداری بسته ها،فقط بسته های عادی قابل خرید هستند |
نکته: در خصوص خرید شارژ ، خرید کلیه بسته های اینترنتی و مکالمه و پرداخت صورتحساب ، اگر تراکنش مشترکین به هر علتی ناموفق باشد و خدمت درخواستی انجام نگردد ، مبلغ پرداختی به کیف پول مشترک عودت داده میشود ⚠️لازم به ذکر است علت ایجاد این فرآیند ، سرعت بخشیدن در برگشت پول به مشترک بوده است . چون در فرآیندهای بانکی برای تراکنش های ناموفق نیاز به 72 ساعت زمان بود حال با این روال پول مشترک بعد از 72 ساعت اگر به کیف پول برنگشت تیکت ثبت گردد،درخصوص شارژ کیف پول هم هم به همین صورت میباشد |
📌نکته: کیف پول همراه من به کیف پول اپلیکیشن روبیکا و اپلیکیشن اوانو متصل میباشد
منبعد سرویس برداشت از وجه انتقال مبلغ از کیف پول به کارت های بانکی فقط به نام مالک خط انجام می پذیرد |
📌نکته: فعالسازی کیف پول متصل به شماره مشترک است . یعنی مشترک با هر شماره ای که وارد همراه من شده باشد و کیف پول خود را شارژ نماید ، شماره وارد شده در همراه من به عنوان اسپانسر شناخته میشود و بقیه شماره های مشترک نیز میتوانند از موجودی کیف پول استفاده نمایند
⚠️با توجه به توضیحات ارائه شده ، اگر شماره اسپانسر تغییرنام پیدا کند ، شارژ کیف پول نیز همراه با شماره به مالک بعدی انتقال داده میشود . پس اگر مشترکی دارای شارژ کیف پول باشد و در خصوص مانده وجه در کیف پول پس از تغییرنام سوال نماید ، باید به مشترک توضیح داده شود که مبلغ به مشترک بعدی انتقال داده میشود . در صورت نیاز، به مشترک قبل از تغییرنام اعلام شود مبلغ را به حساب بانکی انتقال دهد، یا اینکه پیشنهاد خرید شارژ یا بسته های اینترنتی و مکالمه برای سایر خطوط به مشترک ارائه گردد. |
سلب مالکیت |
سلب مالکیت برای مشترکین دایمی و اعتباری که دارای قطعی خاص مانند( مدیریت - قضایی- درآمد و... ) هستند امکانپذیر نمی باشد
⚠️در صورتی که خط دائمی ، بدهی داشته باشد باید بدهی خط را پرداخت و سپس اقدام به سلب مالکیت نماید( برای استرداد ودیعه هم اطلاعات حساب دریافت می گردد) امکان تخلیه خطوط با داشتن آیتم قطع تغییروضعیت در چرخه یکطرفه و دوطرفه فقط درصورت اعمال شارژ و نرمالی خط در هر دوحالت حضوری و غیرحضوری وجود دارد اگر مشکلی بود نمونه شماره اعلام شود درخصوص قطع صوری ممانعت از ترابرد سیم کارت های هدیه و رایگان ، فقط از طریق مراکز فول سرویس و ادارات مشترکین در استانها با تکمیل فرم مربوطه این خدمت را دریافت نمایند چنانچه بعداز اصلاح مشخصات مشکل سلب امتیاز سیم کارت وجود داشت و خطای مغایرت مشخصات از سمت سامانه به مشترک اعلام گردید در فرمت زیر برای مشترک ثبت تیکت نمایید
فرمت تیکت ⏪
[15-5]مشکلات همراه من - سایر موارد همراه من
دلیل تماس صحیح ⏪ [14-1-25]تم.مشکلات سلب و عدم سلب همراه من ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
سرویسهای اصلی زیر به سامانه اضافه شده است |
سرویس برداشت وجه از کیف پول
حداقل برداشت از کیف پول مبلغ 10 هزار تومان می باشد کارمزد هر برداشت 720 تومان می باشد |
سرویس چت آنلاین(از من بپرس)
این سرویس به صورت وب ویو در سامانه همراه من جدید ارائه شده است و رابط کاربری سرویس در این نسخه نسبت به سامانه قدیم همراه من هیچ تغییری نکرده است. جهت دسترسی به این سرویس، کافی است کاربر به بخش پشتیبانی مراجعه نماید (دکمه پشتیبانی در منوی اصلی برنامه یا در بخش خدمات) و در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، روی آیکون تماس کلیک نموده و از منوی باز شده روی سرویس از من بپرس کلیک نماید. |