سوالات متداول اوانوکارت
نکات مهم
در حال حاضر مرکز تماس اوانو از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ در کلیه ایام حتی روزهای تعطیل آماده ارایه خدمت به مشتریان می‌باشد .
در خصوص مشترکینی که از درگاه اوانو برای خطوط همراه اول (خرید شارژ ، بسته و پرداخت قبض ) انجام‌ داده اند در مرحله اول شماره مشترک در سیستم بررسی شود . در صورت انجام خدمت و عدم رویت مشکل راهنمایی در مرکز تماس ۹۹۹۰ انجام میگردد .
در صورتیکه که هیچ تراکنشی روی خط اعلامی مشترک انجام نشده بود و با توجه به اینکه مشترک از درگاه اوانو خدمت را دریافت کرده است ، میتوان جهت رفع مشکل شماره مرکز تماس اوانو به مشترک اعلام گردد . در دسترسی های موجود در مرکز تماس اوانو کلیه تراکنش ها و خدمات قابل بررسی می‌باشد .
خدمات مربوط به اپلیکیشن اوانو ( خرید شارژ ، خرید بسته ،پرداخت قبض‌ ، سفر و گردشگری ، فروشگاه و بیمه و ... ) می‌باشد .
شایان ذکر است از ساعت ۲۴ الی ۸ صبح ، پاسخگویی به مشترکین اوانو طبق روال قبل انجام می گردد. در صورت رویت مشکل در خدمات ، تیکت در تایپ مربوطه تشکیل گردد