[11] فروش [13] مشکلات مترکین سازمانی [14] تم.ادارات مشترکین و فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول [16] سامانه آموزشی شاد سایر [12-26] تم . پشتیبانی فنی محصولات [31] سامانه ذره بین [32] تم.خدمات اوانو همکاران [40] تم.سندباد [41] تم.پشتیبانی سامانه روبیکا [42] تم.پشتیبانی سامانه تالیا |
در خصوص مواردی که در گروه اختلالات تحت بررسی اعلام میگردد
موارد مربوط به سرویسها، طرحها، بستهها و... از دسته مشکلات آن موضوع انتخاب گردد موارد مربوط به آنتندهی و برقراری تماس دلیل تماس اختلال موقت شبکه ثبت گردد موارد مربوط به اینترنت که به دلیل مشکل آنتندهی رخ داده، نیز دلیل اختلال موقت ثبت گردد.(یعنی مشترکین هم مشکل انتندهی دارند هم اینترنت) موارد مربوط به اینترنت که مشترکین مشکلی بابت آنتندهی نداشته و صرفا مشکلات اینترنت دارند، از دسته مشکلات منطقهای اینترنت (بر اساس سرعت، اتصال و نوع علامت) انتخاب گردد در صورتی که در مپ پلاس منطقهای دارای مشکل بود، مطابق با روال قبل دلیل تماس اختلال موقت شبکه ثبت گردد در صورتی که در مپ مشکلی ثبت نشده، در گروه اختلالات نیز موردی اعلام نشده است و مشکل زیر ۲۴ ساعت بوده (یعنی منجر به ارجاع به لایه فنی و تشکیل تیکت نمیگردد)، دلیل تماس از دسته مشکلات همان موضوع انتخاب گردد. (مشکل برقراری تماس، مشکل آنتن دهی و پوشش شبکه، مشکل اینترنت( سرعت یا اتصال) منطقه زیر ۲۴ ساعت بر اساس نوع علامت) |
لطفا منبعد در تماس هایی که مشکل توسط مشترک اعلام گردیده است ولی بدون اینکه راهنمایی از جانب کارشناس انجام شود تماس توسط خود مشترک قطع میشود از دلایل مرتبط با موضوع اصلی انتخاب گردد
انتخاب دلیل قطع تماس توسط مشترک برای این حالت صحیح نمیباشد |
در صورتیکه مشترک تماس میگیرند و اعلام میکنند از شارژ شون هزینه زیاد کسر میشه یا چرا مبلغ صورت حساب زیاد شده
طبق بررسی بیشترین هزینه بسته میباشد
دلیل:
۱۵-۴-۴ تحلیل محاسبات جزییات کارکرد (دائمی) ۲۲-۴-۴ تحلیل محاسبات کارکرد (اعتباری) نکته : در صورتی که پس از بررسی پیامک های اطلاع رسانی در تماس مشخص گردد مشترک از فعال شدن بسته اطلاعی نداشته است باید علاوه بر دلیل فوق دلیل تماس ۱-۱-۱۸ سوالات متداول بسته نیز انتخاب گردد. |
در خصوص مشکلات پیامک :
اگر در تماس محرز شود مشکل مربوط به گوشی میباشد : دلیل موضوعات مرتبط با تلفن همراه انتخاب گردد . اگر sqm خطاهای مختلف اعلام میکند (شبکه، گوشی و.. ) : مشکلات پیامک انتخاب شود . در خصوص پیامک های رمز ورود از برنامه مختلف : دلیل سایر انتخاب گردد . در مورد پیشنهاد برنامه go sms : دلیل موضوعات مرتبط با تلفن همراه انتخاب گردد |
این پس در خصوص تراکنشهای مربوط به خرید شارژ و خرید بسته اینترنت از همراه من و اوانو(تراکنش موفق و ناموفق) در صورتیکه مبلغ از حساب کسر اما شارژ یا بسته در سیستم قابل رویت نباشد،
با اعلام روال برگشت پول به کیف پول و خرید مجدد دلیل تماس انتخابی از دلایل مشکلات همراه من و اوانو انتخاب شود یعنی مشکل فعالسازی و برگشت مبلغ بسته های اینترنت(کیف پول همراه من) و مشکل خرید شارژ و برگشت مبلغ (کیف پول همراه من) و دلایل اوانو نیز به همین منوال از زیر مجموعه خود انتخاب گردد |
دلیل تماس بسته هدیه تلکام ==>
دلیل تماس بسته هدیه تلکام، هدیه مناسبتی انتخاب شود دلایل مرتبط با آفر اکادمی همراه ==> بسته به ماهیت سیم کارت مشترک از دلایل مرتبط ؛ سوالات متداول سیم کارت دانشجویی و سوالات متداول سیم کارت جوانان انتخاب نمایید |
در خصوص مشترکینی که خدمت تعویض و فعالسازی سیم کارت را انجام میدهند و در تماس اعلام میکنند که مشکل استفاده از سیم کارت را دارند و آنتن و آرم شبکه در گوشی مشترک نمایش داده نمیشود ، فرآیند بررسی به شرح ذیل میباشد
ابتدا در سیستم سریال سیم کارت با سریال سیم کارت در دست مشترک مطابقت داده شود اگر سریال تطابق نداشت مشترک را طبق روال قبل برای پیگیری به همان دفتری که خدمت را دریافت نموده با ارائه آدرس و شماره تماس راهنمایی نمایید 🏷️ دلیل تماس منطبق با خدمت : متداول تعویض سیم متداول فعالسازی حضوری اگر سریال تطابق داشت ابتدا سیم کارت در گوشی دیگر تست گردد. در صورت عدم رفع مشکل مشترک را به همان دفتر یا مرکزی که سیمکارت را تعویض ، فعالسازی ، خریداری نموده است با ارائه آدرس و شماره تلفن راهنمایی نمایید دلیل تماس: تست سیم و گوشی جهت اطلاع کارشناسان: با توجه به بررسی های انجام گرفته ، برخی از رنجهای سیمکارت های جدید با مشکل مواجه شده اند که طبق فرآیند اعلام شده ، مشترک با مراجعه به نقاط حضوری میتواند بدون هزینه تعویض مجدد را انجام دهد اگر در ارجاع به نقاط حضوری مورد نظر، دفتر اقدامی انجام ندهد یا مجددا به 9990 ارجاع دهد: برای دفتر تیکت شکایت از خدمات رسانی ثبت نموده و مشترک را به اداره امور مشترکین با ارائه آدرس و شماره تماس ارجاع دهید دلیل تیکت: شکایت از برخورد نامناسب کانال های حضوری |
جمع بندی دلیل تماس های ستاره یک مربع
مشترک از خط همراه اول خود با #۱* برای خط همراه اول خود یا خط همراه اول دیگری شارژ خریده انجام نشده است (صرف نظر از موفق یا ناموفق بودن تراکنش) عدم شارژ علیرغم کسر پول درگاه ستاره اول مشترک از خط همراه اول خود با #۱* برای خط همراه اول خود یا خط همراه اول دیگری بسته خریده، انجام نشده است (صرف نظر از موفق یا ناموفق بودن تراکنش) ⬅️ عدم فعال سازی بسته اینترنت علی رغم کسر پول از صورتحساب ، شارژ و سایر درگاه ها (به تفکیک نوع بسته) مشترک از خط همراه اول خود با #۱* برای خط همراه اول خود یا خط همراه اول دیگری قبض پرداخت کرده (صرف نظر از موفق یا ناموفق بودن تراکنش)، انجام نشده و قبل از ۷۲ ساعت تماس گرفته است ⬅️ سوالات متداول صورتحساب (تعرفه - پرداخت قبض - انوع قطع بدهی و... ) بعد از ۷۲ ساعت در صورت نیاز به انتخاب دلیل تماس ⬅️ مشکل عدم ثبت وصولی ستاره یک مشترک از خط همراه اول خود با #۱* قبض تلفن ثابت، آب، برق یا... پرداخت کرده، انجام نشده است (صرف نظر از موفق یا ناموفق بودن تراکنش) ⬅️ سوالات متداول اپلیکیشن و کد دستوری ستاره اول ( قرعه کشی و جوایز_امتیازگیری و استعلام و ... ) مشترک از خط همراه اول خود با #۱* برای پرداخت قبض، خرید شارژ یا بسته برای خط اپراتور دیگر (ایرانسل، رایتل و...) اقدام کرده، انجام نشده است (صرف نظر از موفق یا ناموفق بودن تراکنش) ⬅️ سوالات متداول اپلیکیشن و کد دستوری ستاره اول ( قرعه کشی و جوایز_امتیازگیری و استعلام و ... ) مشترک از خط همراه اول خود با #۱* اقدام به هر نوع تراکنشی داشته و با بررسی مشخص می شود که پول از حساب مشترک کسر نشده است (مثلا پیامک رمز پویا را با پیامک کسر از حساب اشتباه گرفته است) ⬅️ سوالات متداول اپلیکیشن و کد دستوری ستاره اول ( قرعه کشی و جوایز_امتیازگیری و استعلام و ... ) مشترک اصرار دارد از خط همراه اول خود با #۱* اقدام به هر نوع تراکنشی داشته و با بررسی مشخص می شود کلا کدی شماره گیری نشده و پس از بررسی دو سیم کارته بودن گوشی مشخص نمی شود از چه روشی اقدام شده است ⬅️ سوالات متداول اپلیکیشن و کد دستوری ستاره اول ( قرعه کشی و جوایز_امتیازگیری و استعلام و ... ) مشترک از خط همراه اول خود با #۱* چند بار اقدام به خرید شارژ برای خط همراه اول خود یا خط همراه اول دیگری داشته، خطا دریافت کرده اما خط چند بار شارژ شده است (در صورت نیاز به انتخاب دلیل تماس) ⬅️ مشکل خرید شارژ درگاه ستاره اول مشترک از خط همراه اول خود با #۱* چند بار اقدام به خرید بسته برای خط همراه اول خود یا خط همراه اول دیگری داشته، خطا دریافت کرده اما یک بسته فعال و بسته دوم علی رغم دریافت خطا رزرو شده است (در صورت نیاز به انتخاب دلیل تماس) ⬅️ مشکل فعال سازی بسته های ستاره یک به تفکیک نوع بسته بعد از ۷۲ ساعت معمولا تیکت ثبت می شود، اما در صورت نیاز به ثبت دلیل تماس، مشابه موارد فوق انتخاب شود |
مشکل برقراری تماس ورودی
زمانی که مشترک مشکل برقراری تماس ورودی دارد و بعد از بررسی متوجه میشوید خط مشترک دایورت شده است راهنمایی لغو دایورت با شماره گیری کد #002## یا از طریق تنظیمات گوشی ==> دلیل تماس : سوالات متدول انتقال مکالمه اگر مشترک کد لغو راگرفته مشکل برطرف نشده یا از طریق تنظیمات هم مشکل برطرف نشده ==> دلیل تماس : بررسی مشکل و غیرفعالسازی انتقال مکالمه hss در تماسهای مشکلات برقراری تماس ،اگر همه موارد در تماس بررسی بشه ، دلیل تماس میشه مشکلات برقراری تماس |
درخصوص موضوع تماس کارت شارژ
درخصوص موضوع تماس کارت شارژهای مخدوش البته به جز شارژ فیزیکی برای مثال pos،atm موضوع تماس صحیح باید سوالات متداول شارژ انتخاب شود که به اشتباه مخدوش و معیوب بودن رمز شارژ فیزیکی انتخاب میشود درخصوص موضوع تماس تحلیل محاسبات حتما بادقت نسبت به بررسی انجام شده موضوع انتخاب شود برای مثال: اگر مشکل استفاده اینترنت ازاد بود تحلیل محاسبات اینترنت ازاد انتخاب شود اگر بدلیل فعال شدن بسته معلق یا رزرو بود سوالات متداول بسته اینترنت انتخاب شود پیام و تماس بین الملل یا اینکه مشترک نسبت به کسر شارژ معترض است اما مشکل خاصی نبوده و درست محاسبه شده باید تحلیل محاسبات کارکرد و رومینگ... انتخاب شود برای انتقال اعتبار،تعویض سیمکارت و تغییر نام(زمانی که مشترک سوال میپرسد که شارژ کردم از دفاتر ولی الان خیلی کم نشون میده) باید تحلیل محاسبات کارمزد خدمات انتخاب شود درخصوص عدم شارژ علیرغم کسر پول هم موضوع مستقیم برای انتخاب هست لطفا دقت کنید |
در خرید سیم کارت از شاپ و گزینه تحویل درب منزل
قبل از 5 روز اگر جهت پیگیری تماس بگیرند اعلام میشه تا 5 روز کاری منتظر باشند و دلیل (۲۵) سوالات متداول شاپ بعد از 5 که تماس بگیرند چون تماس به mbbانتقال داده میشود دلیل انتقال تماس به mbb انتخاب شود سیم دریافت شده و فعال نشده ، اعلام میشود با سریال سیم کارت از حساب کاربری سایت اقدام شود ، دلیل سوالات متداول شاپ سیم دریافت شده ولی فعال نشده و مشترک از طریق حساب کاربری نتوانسته فعالسازی را انجام دهد ، تماس به mbb انتقال داده میشود ، انتقال به mbb انتخاب گردد دلیل مشکل ثبت نام خرید و فعالسازی سیم کارت shop زمانی انتخاب میشود که در فرآیند خرید و ثبت نام مشکلی ایجاد شود |
به استحضار میرساند درصورت مشاهده ی پیامک اطلاع رسانی در cbs و اعتراض مشترک مبنی بر عدم دریافت آن
ضمن انجام اقدامات و راهنمایی های لازم در خصوص رفع مشکل، از دلیل تماس سوالات متداول انتخاب گردد |
مثل آنتن دهی و شبکه
درصورتی که درتماسهایی مثل آنتن دهی و شبکه و .... که تماس به تیکت ختم شد و درحین تشکیل تیکت، مشترک تماس را قطع کرد از دلایل تماس مرتبط با تماس انتحاب گردد درصورتی که هنگام انتقال تماس به لایه نتورک یا لایه دو و سایر لایه ها، مشترک تماس را قطع کرد، از دلایل تماس مرتبط با تماس انتخاب گردد. درهردو حالت به هیچ عنوان دلیل تماس قطع توسط مشترک انتخاب نگردد |
بستههای رومینگ
دلیل تماس : سوالات متداول رومینگ |
تماس های رومینگ ملی
دلیل تماس : رومینگ بین الملل |
عدم دریافت پیامک رمز پویا بانک
دلیل تماس : تحلیل عدم دریافت پیامک بانک |
بررسی مشکل عدم دریافت پیامک از سامانه های مختلف ( خلافی، سایت های دانشگاهی، عوارض و...)
دلیل تماس : عدم دریافت پیامک otp |
در مواقعی که جهت حل مشکل مشترک روشهای فعالسازی سرویس انتظار مکالمه یا اعمال تنظیمات (بدون ارجاع شماره به سوپروایزر) اعلام میگردد
دلیل تماس : [23-5-1]تم.سوالات متداول انتظار مکالمه (فعال و غیر فعالسازی ) |
در مواردی که مشترک دچار مشکل در استفاده از سرویس انتظار مکالمه میباشد و به هر علتی شماره به سوپروایزر ارجاع میگردد.(گوشی هانر یا هوواوی-کار نکردن سرویس پس از اعمال تنطیمات و کد دستوری و ...)
دلیل تماس : [23-5-3] تم.بررسی مشکل انتظار مکالمه hss |
هنگامی که برای رفع مشکلات برقراری تماس پیشنهاد قطع سرویس تماس صوتی و تصویری نسل چهار اعلام میگردد
دلیل تماس : [23-4-10] بررسی مشکلات volte |
هنگامی که برای رفع مشکلات برقراری تماس پیشنهاد قطع سرویس انتقال مکالمه اعلام میگردد
دلیل تماس : [23-2-1] تم.سوالات متداول انتقال مکالمه (فعال و غیر فعالسازی ، تعرفه و شرایط ) |
هنگامی که برای رفع مشکلات برقراری تماس پیشنهاد قطع سرویس محدودیت مکالمه اعلام میگردد
دلیل تماس : [23-6-1] تم.سوالات متداول محدودیت مکالمه (فعال و غیر فعالسازی ،تعرفه ،...) |
در خصوص مشکلات دریافت پیامک otp برای سایر اپلیکیشن ها (اسنپ، سجام، ایرانخودرو، همراه کارت ... )
دلیل تماس : [23] تم.سرویس پیامک > [23-13-4] تم . عدم دریافت پیامک OTP ( سایر اپلیکیشن ها و درگاه ها ) |
اگر مشکل مشترک در ارسال یا دریافت پیامک باشد
دلیل تماس : [23-13-2] تم.بررسی مشکلات ( تکرار پیامک ، پیامک ناقص ) sqm |
در رابطه با مشکل ارسال پیامک با متن طولانی و پیشنهاد نصب برنامه های جانبی پیامک و رفع محدودیت تعداد کاراکتر در تنظیمات پیامک دستگاه
دلیل تماس : [26-15-4] موضوعات مرتبط با تلفن همراه |
مشکل دریافت کد otp از موبایل بانک
دلیل تماس : [23-13-4] عدم دریافت پیامک OTP سایر اپلیکیشن ها و درگاه ها |
چنانچه ارائه توضیحات در رابطه با فعالسازی یا غیرفعالسازی سرویس انتقال مکالمه از طریق شماره گیری کد دستوری یا اعمال تنظیمات انجام شود
چنانچه مشترک در رابطه با استعلام انتقال مکالمه و مشاهده شماره 9910009914 در آن سوال داشت و سرویس تماس بان به مشترک اعلام شد دلیل تماس : [23-2-1] تم.سوالات متداول انتقال مکالمه (فعال و غیر فعالسازی ، تعرفه و شرایط ) |
چنانچه جهت رفع مشکل مشترک در رابطه با انتقال مکالمه:شماره ایشان به سوپروایزر اعلام
دلیل تماس : [23-2-2] تم.بررسی مشکل وغیرفعالسازی انتقال مکالمه hss |
چنانچه روی خط مشترک سرویس تماس بان فعال نبود و راهنمایی جهت فعالسازی این سرویس انجام میشود
دلیل تماس : [23-3-1] تم.سوالات متداول تماس بان (فعال و غیر فعالسازی و... ) |
چنانچه روی خط مشترک سرویس تماس بان فعال بود و پیامک های اطلاع رسانی تماس از دست رفته دریافت نمیشد
دلیل تماس : [23-3-2] تم.بررسی مشکلات دریافت پیامک تماس بان |
خط قطع یوسیم بوده و مشترک را جهت تعویض سیم راهنمایی میکنید
دلیل تماس : [۱-۱۴-۲۴] تم.سوالات متداول علل قطع |
چنانچه مشترک را برای قطع مفقودی از همراه من راهنمایی میکنید
دلیل تماس : [24-1-7] تم.سوالات متداول قطع و وصل مفقودی (همراه من) |
تماس هایی که مشترک در خصوص قیمت و نرمالی سیم کارت سوال دارد
دلیل تماس : اطلاعات عمومی سیم کارت |
خط قطع مفقودی هست و مشترک علت قطع را سوال میپرسد دلیل تماس : [24-1-7]سوالات متداول قطع و وصل مفقودی (همراه من) اگر توضیح در مورد تغییر نام ارائه شود دلیل تماس سوالات متداول تغییر نام نیز انتخاب گردد |
مشترک پیامک cra دریافت کرده و پس از بررسی اعلام میشود پیامک اشتباه ارسال شده است
دلیل تماس : [24-12-2] تم.مشکلات استعلام خطوط سامانه CRA |
مشترک تماس گرفته و علت قطع خط را سوال میکند و کارشناش اعلام میکند که با تمدید شارژ خط فعال میشود
دلیل تماس : [24-13] تم.دایری مجدد و تخلیه دایمی و اعتباری > [24-13-2] تم.سوالات متداول تغییر در وضعیت ( شرایط و .... ) |
تمدید شارژ هم انجام شده است ولی همچنان،خط قطع میباشد و قطع تغییر وضعیت درچرخه ، روی خط مشاهده میشود و اعلام میکنید که طی 72 ساعت فعال میشود و صبر کنند
دلیل تماس : [24-13-3] تم.مشکلات دایری مجدد ، تخلیه و تغییر در وضعیت |
زمانیکه مشترک در خصوص ویس مکالمات یا دریافت ریز مکالمات قبل از تغییر نام سوال میپرسد
دلیل تماس : تم.سوالات متداول ریزمکالمات (شرایط ، تعرفه و ...) |
در مواقعی که مشترک درخواست شماره و یا مشخصات مالک خط همراهاولی را داشته باشد
دلیل تماس : [24-12-1] تم.سوالات متداول استعلام ( تایید مالکیت ، تایید شماره و ....) |
برای مشترک از سامانه CRA پیامک ارسال و طی بررسی تمام موارد ، خطای سیستمی اعلام می شود
دلیل تماس : [24-12-2] تم.مشکلات استعلام خطوط سامانه CRA |
درخصوص مشترکینی که با سامانه تماس میگیرند و اعلام میکنند خطشان قطع شده است و بعد از بررسی مشخص میشود که خط ، از طریق اپ همراه من (قطع مفقودی) شده است ضمن راهنمایی جهت وصل
درصورتی که مشترک استفاده کننده میباشد و در خصوص وصلی خط و تغییرنام راهنمایی صورت میگیرد ، میبایست ۲ موضوع تماس انتخاب گردد سوالات متداول سوالات متداول قطع و وصل مفقودی(همراه من) ************* سوالات متداول تغییرنام دلیل تماس : سوالات متداول قطع و وصل مفقودی(همراه من) |
درخصوص مشترکینی که با سامانه تماس میگیرند و اعلام میکنند خطشان قطع شده است و بعد از بررسی مشخص میشود که خط ، از طریق اپ همراه من (قطع تقاضا) شده است ضمن راهنمایی جهت وصل
درصورتی که مشترک استفاده کننده میباشد و در خصوص وصلی خط و تغییرنام راهنمایی صورت میگیرد ، میبایست ۲ موضوع تماس انتخاب گردد سوالات متداول قطع و وصل تقاضای مشترک **** سوالات متداول تغییرنام دلیل تماس : [24-9] تم.قطع تقاضای مشترک > [24-9-1] تم.سوالات متداول قطع و وصل تقاضای مشترک ( شرایط ، تعرفه و ..) |
اگر مشترک و احراز کنیم مشخصات مشکل داشته باشه
دلیل تماس : [24-11] تم.اصلاح و مغایرت مشخصات > [24-11-1] تم.سوالات متداول اصلاح و مغایرت مشخصات ( شرایط ، تعرفه و ..) |
اگر مشترک رو احراز می کنیم مشخصات مشکلی نداره میگیم ۱۰۲۷# رو بگیر
اگر تغییرنام داشته بعد از ۲۴ ساعت زنگ زده میگیم زنگ بزن به بانک دلیل تماس : [24-12] تم.استعلام نام و شماره تلفن > [24-12-1] تم.سوالات متداول استعلام ( تایید مالکیت ، تایید شماره و ....) |
اگر مشترک تغییرنام داشته قبل ۲۴ ساعت زنگ زده
دلیل تماس : تم.تغییر نام > [24-5-1] تم.سوالات متداول تغییر نام ( شرایط ، تعرفه و ... ) |
اقدام نموده و در تماس اعلام می کند که خدمت انجام نشده است حتما استعلام سفارش را بررسی نمایید
-اگر در استعلام سفارش خدمت مربوطه را در حال پیشرفت میبینید
دلیل تماس : [24-5] تم.تغییر نام > [24-5-2] تم.عدم انجام تغییر نام ( تاخیر و مشکلات سیستم ) |
اگر در استعلام سفارش چیزی مشاهده نمی کنید و خدمت نیز انجام نشده است
دلیل تماس : [24-5] تم.تغییر نام > [24-5-1] تم.سوالات متداول تغییر نام ( شرایط ، تعرفه و ... ) |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدماتی مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت و ... وجود داشت و در استعلام سفارش مواردی مانند:سفارش لغو شده-درحال پیشرفت-ناموفق مشاهده شد و خدمتی انجام نگردیده بود
دلیل تماس : تم.عدم انجام خدمت مورد نظرمانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت ( تاخیر و مشکلات سیستم ) |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدماتی مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت و ... وجود داشت و در استعلام سفارش موردی مشاهده نشد و خدمت انجام نگرفته بود
دلیل تماس : تم.سوالات متداول خدمت مورد نظر مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت ( شرایط_تعرفه و ... ) |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدماتی مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت و ... وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت داشت
دلیل تماس : تم.سوالات متداول خدمت مورد نظر مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت ( شرایط_تعرفه و ... ) |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدماتی مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت و ... وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت داشت
دلیل تماس : تم.سوالات متداول خدمت مورد نظر مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت ( شرایط_تعرفه و ... ) |
چنانچه مشترک را برای قطع تقاضای مشترک از همراه من راهنمایی میکنید
دلیل تماس : 24-9-1] تم.سوالات متداول قطع و وصل تقاضای مشترک ( شرایط ، تعرفه و ..) |
مشترک از همراه من پرداخت قبض را انجام داده ولی ناموفق بوده است
دلیل تماس : [25-1-11] تم . مشکل پرداخت وعودت مبلغ صورتحساب ( کیف پول همراه من ) |
مشکل دریافت پیامک otp از اپلیکیشن همراه من
دلیل تماس : [25-1-7] عدم ارسال رمز ورود پرتال و اپلیکیشن همراه من |
مشکل وارد شدن به همراه من
دلیل تماس : [25-1-4] تم . مشکل بروزرسانی و ورود اپلیکیشن همراه من |
عدم دریافت رمز ورود به همراه من
دلیل تماس : [25-1-7] تم. عدم ارسال رمز ورود پرتال و اپلیکیشن همراه من |
عدم ثبت وصولی از درگاه همراه من برای پرداخت های ناموفق
دلیل تماس : [25-1-11] تم . مشکل پرداخت وعودت مبلغ صورتحساب ( کیف پول همراه من ) |
هنگامیکه مشترک در خصوص نرمافزار روبیکا سوال دارد
دلیل تماس : [25-6-1] تم. سوالات متداول اپلیکیشن روبیکا |
مشکل دریافت پیامک otp از روبیکا
دلیل تماس : [25] تم.طرح ها >[25-6] تم.روبیکا >[25-6-2] تم.مشکلات اپلیکیشن روبیکا |
هنگامیکه مشترک در رابطه با روش پرداخت قبض آب،برق و یا …سوال دارد و درگاه ستاره یک مربع به ایشان پیشنهاد میگردد
دلیل تماس : [25-8-1] تم.سوالات متداول اپلیکیشن و کد دستوری ستاره اول ( قرعه کشی و جوایز_امتیازگیری و استعلام و ... ) |
زمانی که مشترک درخواست خرید شماره خاصی را دارد:(مثل شمارهای شبیه به شماره خود فرد و ...)
فقط راه حل سایت شاپ پیشنهاد گردد و
از ارجاع مشترک به دفاتر حضوری و یا تماس با آن دفاتر خودداری شود
دلیل تماس مناسب ارائه راهکار برای خرید سیم کارت از فروشگاه آنلاین و اعلام روش های فعالسازی از آن (از طریق شماره سریال سیم کارت) دلیل تماس : [25-3-1] تم.سوالات متداول shop ( ثبت نام و فعالسازی_تعرفه و ... ) |
مشترک از همراه من استرداد بستانکاری انجام می دهد
دلیل تماس : [25-1-1] تم.سوالات متداول همراه من ( فعال سازی _خدمات_بروز رسانی و... ) |
مشکل دریافت پیامک otp از فروشگاه شاپ
دلیل تماس : [25-3] تم.فروشگاه shop > [25-3-2] تم.مشکل ورود به سامانه shop |
مشکل دریافت پیامک otp از اوانو
دلیل تماس : [25] تم.طرح ها >[25-5] تم.اوانو > [25-5-1] تم.سوالات متداول اوانو ( بسته هدیه اوانو و .. ) |
مشکل دریافت پیامک otp از ذره بین
دلیل تماس : [25] تم.طرح ها > [25-9] تم . ذره بین > [25-9-2] تم . مشکلات ذره بین |
مشکل دریافت پیامک از اپلیکیشن شاد
دلیل تماس : [25] تم.پرتال و اپلیکیشن > [25-10] تم. اپلیکیشن شاد > [25-10-1] تم . سوالات متداوال اپلیکیشن شاد |
موضوع تماس مودم
دلیل تماس : [25-3] تم.فروشگاه shop > [25-3-6] تم . سوالات متداول مودم |
چنانچه مشترک از نحوه و مقدار امتیاز و امتیازگیری باشگاه فیروزه ای و یا مشاهده امتیازات و خرید بسته های هدیه اطلاع ندارد و ارائه توضیحات انجام میگردد
دلیل تماس : [25-2-1] تم.سوالات متداول باشگاه فیروزه ای ( امتیاز گیری _هدایا و ... ) |
چنانچه مشترک مشکل در امتیاز گیری باشگاه فیروزه ای از طریق کد دستوری یا همراه من داشته باشد(کد و نحوه امتیاز گیری مشترک صحیح میباشد) و یا امتیاز کسر شده عودت نگردیده باشد.دلیل تماس:
دلیل تماس : [25-2-2] تم.مشکل در کسب وعودت امتیاز باشگاه فیروزه ای |
چنانچه مشترک مشکل فعالسازی بسته و یا هدایای باشگاه فیروزه ای را داشته باشد (مقدار امتیاز و نحوه فعالسازی بسته و طرح صحیح باشد.).
دلیل تماس : [25-2-3] تم . مشکل خرید و فعالسازی طرح ها و جوایز باشگاه فیروزه ای |
چنانچه مشترک مشکل فعالسازی بسته و یا هدایای باشگاه فیروزه ای را داشته باشد (مقدار امتیاز و نحوه فعالسازی بسته و طرح صحیح باشد.).
دلیل تماس : [25-2-3] تم . مشکل خرید و فعالسازی طرح ها و جوایز باشگاه فیروزه ای |
چنانچه مشترک مشکل مشاهده امتیازات و یا ورود به بخش باشگاه فیروزهای را داشته باشد
دلیل تماس : [25-2-4] تم.مشکل و اختلال ورود و نمایش جوایز باشگاه قیروزه ای |
بابت کد ورود اپ های مختلف برای مشترک ارسال میشود
دلیل تماس : [26-4-8] تم. سایر |
شمارهگیری ثابت fdn
دلیل تماس : موضوعات مرتبط با تلفن همراه |
خط قطع تغییر در وضعیت بوده و با اعمال شارژ خط وصل شده اما همچنان مشکل برقراری تماس دارد و اعلام میشود گوشی خاموش و روشن شود
دلیل تماس : [26] تم.سایر > [26-4] تم. سایر خدمات > [26-4-11]تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) |
گوشی مشترک ایفون میباشد و اعلام میکند هنگام دریافت تماس بار اول بوق اشغال میزند و بار دوم تماس برقرار میشود و گزینه do not disturb راهنمایی میشود
در تماس هایی که مطمئن میشوید مشکل مشترک از سمت دستگاه میباشد و با بررسی تنظیمات گوشی مشکل برطرف میشود -***-تماسهای اینترنت مستثنی هستند و دلیل تماس های مرتبط را دارد هنگامی که برای رفع مشکلات برقراری تماس با یک شماره بررسی لیست سیاه گوشی اعلام میگردد دلیل تماس : [26-4-15] تم. موضوعات مرتبط با تلفن همراه مشترک مشکل برقراری و یا اینترنت داره واسه خط دیگر در حین تماس اعلام می کند مشکل رفع شد دلیل تماس : [17-1-1] تم. سوالات متداول اینترنت تلفای مشترک مشکلی واسه خطش پیش آمده مثلا سیم کارتش کار نمیکنه یا مشکل برقراری تماس داره یا خط بنامش گرفتن خبر نداره بهش میگیم شماره رو بگو میگم الان یاداشت میکنم تماس میگیرم دلیل تماس : [26-4-8] تم. سایر |
در پاسخ تیکت اعلام شده است در گوشی دیگر تست شود
و یا اگر اعلام شده بود طی 10روز بستانکار خواهید شد
دلیل تماس : [26] تم.سایر > [26-4] تم. سایر خدمات > [26-4-4] تم. پیگیری تیکت |
خط مشترک قطع سیام بوده و تماس داره که چرا خطم وصل نیست تو سیستم وصل شده خاموش روشن کردن و درصورت عدم رفع تست سیم و گوشی گفته میشه
دلیل تماس : [26] تم.سایر > [26-4] تم. سایر خدمات > [26-4-11]تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) |
در مواردی که در ابتدای تماس صدای مشترک شنیده میشود و سپس تماس روی حالت هلد قرار میگیرد یا دیگر صدایی از مشترک ندارید و مجبور به قطع تماس میشوید (ارائه راهکار انجام نشده است)
موضوع تماس مشخص نشده یا اینکه مشخص شده ولی کارشناس که میخواد ارائه اطلاعات کنه تماس قطع میشه( کارشناس مجبور میشه تماس رو قطع کنه)،چون ارائه اطلاعاتی صورت نگرفته دلیل تماس انتخابی دلیل تماس : [26-5-3] تم. قطع ناگهانی تماس حین مکالمه بدلیل مشکلات فنی سیستم در مواردی هم که سیستم ناگهانی تماس را قطع میکند و نماینده خدمات ثبت میشود دلیل فوق قابل قبول میباشد اما در حالت آخر اگر وقتی سؤال از سمت مشترک مطرح شده باشه و ارائه اطلاعات هم انجام گرفته باشه اما در آخر تماس،تماس توسط مشترک قطع شده باشه، دلیل تماس انتخابی مرتبط با موضوع تماس |
چنانچه مشترک تماس را قطع کند
در حین مکالمه وسط تماس،تماس توسط مشترک قطع میشه بدون اینکه ارائه اطلاعاتی صورت گرفته باشه،(چه در حالتیکه موضوع مشخص بشه و چه در حالتیکه مشخص نشه که معمولا در این حالت کارشناس میگه صداتون نمیاد مشکل صدا رو حل کنین که مشترک تماس رو قطع میکنه دلیل تماس : [26-5-2] تم. قطع تماس توسط مشترک |
در صورتیکه در تماس صدای مشترک یا کارشناس شنیده نمیشود(کلا صدا نمیاد) دلیل تماس انتخابی
دلیل تماس : [26-5-1] تم. سکوت |
زمانیکه مشترک نسبت به هک گوشی و یا شنود مکالمات خط پرسش دارد
دلیل تماس : [26-4-3] تم. رخدادهای امنیتی mci-cert |
زمانکیه مشترک سوال میپرسد ایا این شماره مربوط به همراه اول میباشد؟ یا اینکه خط اعتباری است یا دایمی؟ یا تاریخ دایری خط برای چه سالی است ؟
دلیل تماس : تم. اطلاعات عمومی سیم کارت (تاریخ دایریمحل واگذاری نوع سیم کارت ) [26-4-1] |
زمانیکه پرسش در مورد پیامکهای بانکی و یا دریافت رمز پویا میباشد
مشکل دریافت پیامک واریز و برداشت بانک دلیل تماس : [26] تم.سایر > [26-4] تم. سایر خدمات > [26-4-9] تم. تحلیل عدم دریافت پیامک بانک |
هنگامی که سیستم به علت اختلال امکان نمایش اطلاعات را ندارد و ضمن ارائه اطلاعات و توضیحات کلی از مشترک میخواهید مجددا تماس بگیرد
دلیل تماس : [26-5-4] تم. مشکلات بروزرسانی و اختلالات سیستم های خدمات مشتریان |
مشکل دریافت پیامک otp از شبکه های اجتماعی (واتس آپ ، تلگرام، سروش ...)
دلیل تماس : [26] تم.سایر > [26-3] تم.شبکه های اجتماعی > [26-3-1] تم.سوالات متداول شبکه های اجتماعی ( حذف اکانت_عدم دریافت پیامک فعالسازی و ... ) |
چنانچه جهت رفع مشکل اینترنت مشترک فقط تست سیم کارت در گوشی دیگر اعلام میگردد.(همه موارد دیگر مانند تنظیمات و محدوده و قطع و وصل اینترنت پایه و ... انجام شده و مشکلی وجود ندارد.)
دلیل تماس : [26-4-11] تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدماتی مانند تغییرنام-تعویض سیم کارت-فعالسازی سیم کارت و ... وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت نداشت
دلیل تماس : [26-4-11] تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) |
در خصوص مشکلات ناشی از قطع برق
دلیل تماس : [6-27] تم. مشکل و اختلالات قطعی برق (عدم آنتن دهی ، اینترنت و... ) |
_مشترک تماس گرفته و اعلام میکند در نظر سنجی کارشناس قبلی اشتباه شرکت کرده و خواهان اصلاح میباشد |
اگر بخواهد خط دائمی خود را شارژ کند :
مبلغ کسر نشده باشد و اعلام کنیم که خط دائمی هست باید قبض پرداخت کنید
دلیل تماس : سوالات متداول صورت حساب |
چنانچه خط وصل بدهی شده و یا وصل تغییر وضعیت در چرخه شده اما با بررسی hss و cbs وضعیت hss قطع میباشد و به دلیل مشکل سیستمی امکان هماهنگ سازی از طریق سوپروایزر وجود ندارد(عمل نمیکند)
دلیل تماس : (۶-۱-۱۵)مشکلات و مغایرت های hss |
دلایل صورتحساب با توجه به زمان دریافت پیامک:
⭕ ۳ ام 》 ارسال پیامک سراسری صورتحساب برای کلیه مشترکین دائمی مشترکایی که در بازه زمانی صورتحساب گری (۳۰ ام تا ۳ ام ) پرداخت کردند و پرداختی ثبت شده و معترض هستند چرا پیامک ارسال شده دلیل تماس : اعتراض به ارسال پیامک پرداخت صورتحساب علی رغم تسویه ⭕ ۴ ام 》 ارسال پیام جزئیات صورتحساب که برای همه ارسال میشود حتی اگر پرداخت کرده باشند ( اگر معترض بود که نمیخواهد این پیامک را دریافت نماید می توان روشهای عدم دریافت جزئیات که، ارسال L1 به ۹۹۰۰۰۹ و تماس با ۹۹۹۹ کلید ۶ است را اعلام کرد) ❌دلیل تماس : متداول صورتحساب❌ ⭕ پرداخت انجام داده اند و پرداخت در سیستم مشاهده میشود که از کارکرد کسر شده و در سیستم پرداختی مشاهده می شود ولی خط وصل نشده زیر ۲۴ ساعت باید منتظر باشند دلیل تماس: عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی بالای ۲۴ ساعت تیکت : در قطع یا عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی ⭕ خط قطع پایان دوره بوده پرداخت شده و وصولی تائید شده ، جهت وصلی خط شماره به سوپروایزری اعلام میشود دلیل تماس : عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی |
مشترك گرامی
به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ در صورت عدم پرداخت صورتحساب دوره و اعمال محدوديت، وصل مجدد مشمول 50000 ريال هزينه وصل خواهد شد
دلیل تماس اطلاع رسانی فوق که برای مشترکین پیامکش ارسال شده است: ردیف ۱۱_۱_۱۵ تم.سوالات متداول هزینه وصل بدهی |
مشترک از همراه بانک پرداخت کرده و تراکنش ناموفق بوده است
***
عدم ثبت وصولی از درگاه های مختلف برای پرداخت های ناموفق
دلیل تماس : [15-1-1] تم. سوالات متداول صورتحساب (تعرفه - پرداخت قبض - انوع قطع بدهی و... ) |
عدم ثبت وصولی از درگاه های مختلف برای پرداخت های موفق
دلیل تماس : تم . مشکل عدم ثبت وصولی به تفکیک درگاه |
مشترک پیامک صورتحساب را دریافت نکرده است
دلیل تماس : [15-1] تم .مالی و صورتحساب [15-1-10] تم .اعتراض به عدم دریافت پیامک صورتحساب |
مشترک پیامک شناسه قبض و پرداخت اقساط را دریافت نکرده
دلیل تماس : [15] تم. مالی و صورتحساب > [15-4] تم .تحلیل جزییات صورتحساب > [15-5] تم . تقسیط صورتحساب > [15-5-8] تم . عدم دریافت پیامک شناسه قبض و پرداخت اقساط |
در خصوص تماس هایی هست که مشترک پیامک قبض را نیاز دارد و درخواست شناسه قبض و پرداخت را دارد
دلیل تماس : [15-1-8] تم . درخواست شناسه قبض و پرداخت |
عدم ثبت وصولی از درگاه همراه من برای پرداخت های موفق
دلیل تماس : [15-3-9]تم . مشکل عدم ثبت وصولی همراه من ( اپلیکیشن و پرتال ) |
چنانچه مشترک نسبت به هزینه قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت انجام خدماتی مانند:تعویض سیم کارت،تغییرنام ، خرید بسته برای خطوط دیگر از خط و ... میباشد،
دلیل تماس : [15-4-3] تم . تحلیل محاسبات کارمزد خدمات و سرویس ویژه دایمی |
مشکل عدم رویت علامت 4G در همه جا
در صورتی که مشترک صرفا علامت 4G را رویت نکند و بعد از بررسی موارد اولیه (مانند اطرافیان ، یکجا و یا همه جا ،حالت شبکه و قطع و وصل سرویس اینترنت پایه) به این نتیجه برسیم که صرفا نیاز به تست گوشی میباشد
دلیل تماس : [۱۷-۸-۶]تم.رفع مشکل اتصال به اینترنت با ارائه پیشنهاد خاموش و روشن کردن ، قطع و وصل سرویس و تست گوشی (خرید انواع بسته و...) |
چنانچه مشترک در یک اپلیکیشن خاص مثل واتساپ،تلگرام و … مشکل داشته باشد
چنانچه مشترک در رابطه با هات اسپات یا وای فای سوال میپرسد دلیل تماس : [17] تم . اینترنت> [17-8] تم . اطلاعات عمومی سرویس اینترنت > [17-8-4] تم. سوالات متداول گوشی ( دانلود و نصب برنامه ، وای فای، HotSpot ،VPN، face time ،imessage و ...)Gحذف |
اگر همه مشترکین دچار مشکل اتصال به برنامه خارجی مثل واتساپ،تلگرام و … باشند و مشکل سراسری باشد
دلیل تماس : [17-5-2]تم . مشکل اتصال به اینترنت در شبکه جهانی |
اگر صرفا مشترکین همراه اول دچار این مشکل شده باشند (سایر اپراتور ها در حال استفاده باشند )
دلیل تماس : [17-5-4]تم . مشکل اتصال به اینترنت در اپلیکیشن ها و سایت های خارجی |
چنانچه صرفا اختلال سراسری همراه اول اعلام شود(سایر اپراتورها مشکلی ندارند)
دلیل تماس : [17-5-1]تم . مشکل اتصال به اینترنت در شبکه همراه اول |
چنانچه مشکل اتصال همهجا وجود داشت؛ با توجه به اینکه ابتدا باید موارد تنظیمات گوشی و تست گوشی انجام شود
-
درضمن اگر مشترک درخواست تنظیمات داشت یا بعد بررسی متوجه شدیم نیاز به ارسال تنظیمات میباشد
چنانچه مشترک از محدودههای دیگر و اطرافیان نیز اطلاع نداشت و دچار مشکل اتصال شده باشد تا آنجایی که امکان بررسی بر اساس اطلاعات مشترک وجود داشته باشد و در ادامه به مشترک اعلام میکنیم اگر با این توضیحات مشکل برطرف نشد در مناطق دیگر نیز بررسی کنید ، اگر صرفا در همین منطقه دچار مشکل هستید از اطرافیان همراه اولی نیز پرسجو کنید و با ما تماس بگیرید اما اگر در مناطق دیگر نیز این مشکل ادامه داشته باشد سیمکارت در گوشی دیگر تست شود چنانچه یک درصد مشکل برطرف نشد مجدد تماس بگیرید دلیل تماس : [17-1-2]تم . بررسی مشکلات تنظیمات مرتبط با اینترنت ( تنظیمات گوشی، حالت شبکه، محدودیت دیتا، مدیریت سیم کارت و...) |
اگر مشکل اتصال به دلیل انجام خدمتی جدید مثل (تعویض سیم ، تغییرنام ، خرید بسته ، وصل بدهی و...) به وجود آمده باشد
دلیل تماس : [17-8-6]تم.رفع مشکل اتصال به اینترنت با ارائه پیشنهاد خاموش و روشن کردن و قطع و وصل سرویس ( خرید انواع بسته ، وصل بدهی و دایری مجدد ، تعویض سیم و تغییرنام ، ترابرد و ...) |
چنانچه همه مشترکین در یک منطقهای دچار مشکل شده باشند بر اساس نوع مشکل (سرعت یا اتصال)
دلیل تماس : از سرفصل ⬅️ مشکلات سرعت اینترنت در یک منطقه کمتر از ۲۴ ساعت و یا ⬅️ مشکلات اتصال به اینترنت در یک منطقه کمتر از ۲۴ ساعت |
چنانچه مشترک از محدودههای دیگر و اطرافیان نیز اطلاع نداشت و دچار مشکل اتصال شده باشد تا آنجایی که امکان بررسی بر اساس اطلاعات مشترک وجود داشته باشد
دلیل تماس : از سرفصل ⬅️ مشکلات سرعت اینترنت در یک منطقه کمتر از ۲۴ ساعت و یا ⬅️ مشکلات اتصال به اینترنت در یک منطقه کمتر از ۲۴ ساعت |
چنانچه جهت ارائه راهکار برای رفع مشکل اتصال به اینترنت مشترک بررسی تنظیمات گوشی مانند:اولویت دیتا،محدودیت دیتا،محدودیت برنامه و ... اعلام میگردد .(مشترک نسبت به عدم وجود مشکل در تنظیمات اطمینان ندارد)
نکته :در این تماس سایر مراحل مانند قطع و وصل اینترنت پایه و تست گوشی و ... نیز اعلام میگردد. دلیل تماس : [17-1-2]تم . بررسی مشکلات تنظیمات مرتبط با اینترنت ( تنظیمات گوشی، حالت شبکه، محدودیت دیتا، مدیریت سیم کارت و |
چنانچه جهت رفع مشکل اینترنت مشترک(همه جا) راهکار قطع و وصل اینترنت پایه و تست گوشی اعلام میگردد.(همه موارد دیگر مانند تنظیمات و محدوده و ... بررسی شده و مشکلی وجود ندارد.)
دلیل تماس : [17-8-6]تم.رفع مشکل اتصال به اینترنت با ارائه پیشنهاد خاموش و روشن کردن و قطع و وصل سرویس |
چنانچه جهت رفع مشکل اینترنت مشترک خاموش نمودن فیلترشکن و وی پی ان اعلام میگردد و مشکل ایشان حل میش
دلیل تماس : [17-8-4]تم. سوالات متداول گوشی ( دانلود و نصب برنامه ، وای فای، HotSpot ،VPN، face time ،imessage و ...) |
چنانچه جهت رفع مشکل اینترنت مشترک تعویض سیم کارت با رنج عادی به یوسیم پیشنهاد میگردد
دلیل تماس : [17-8-3]تم. پیشنهاد تعویض سیم به یوسیم جهت رفع مشکلات اتصال و سرعت |
چنانچه مشترک علامت اینترنت را مشاهده نمیکند و طی بررسی متوجه میشوید سرویس اینترنت پایه غیرفعال شده است و روش فعالسازی اعلام میگردد
دلیل تماس : [17-1-1]تم . سوالات متداول اینترنت (فعالسازی، غیر فعالسازی و...) |
چنانچه مشترک علامت اینترنت را مشاهده نمیکند و طی بررسی متوجه میشوید سرویس اینترنت پایه غیرفعال و فعال سازی مجدد شده است و فقط پیشنهاد خاموش و روشن کردن دستگاه اعلام میگردد(تنظیمات گوشی مشکلی ندارد.)، از
دلیل تماس : [17-8-6] [17] تم . اینترنت> [17-8] تم . اطلاعات عمومی سرویس اینترنت > [17-8-6] تم.رفع مشکل اتصال به اینترنت با ارائه پیشنهاد خاموش و روشن کردن و قطع و وصل سرویس ( خرید انواع بسته ، وصل بدهی و دایری مجدد ، تعویض سیم و تغییرنام ، ترابرد و ...)G |
دلیل تماس بسته نامحدود:
اگر مشترک از میزان مصرف ۱۰۰ گیگ مطلع باشد و در خصوص حذف بسته و یا کاهش سرعت سوال کنند سوالات بسته نامحدود اگر صرفا در خصوص کاهش سرعت سوال کنند و پس از بررسی کارشناس مشخص شود که ۱۰۰ گیگ استفاده شده و کاهش سرعت بابت همین موضوع میباشد تحلیل بسته نامحدود اگر مشترک کمتر از ۱۰۰ گیگ استفاده کرده ولی پس از بررسی همه موارد به نتیجه میرسیم که مشکل از بسته نامحدود هست و تیکت میکنیم مشکل کاهش سرعت ( سیاست منصفانه) |
چنانچه مشترک نسبت به مبلغ قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت فعال سازی بسته اینترنت عادی میباشد
دلیل تماس : تم.بسته ها >[18-1] تم.اطلاع رسانی >[18-1] تم.سوالات متداول بسته های اینترنت ( فعال و غیر فعال سازی _ معلق _تعرفه _ استعلام حجم _ بررسی وضعیت موجود |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته اینترنت آلفا پلاس اعتراض داشت
دلیل تماس : 18-1-13 بررسی و تحلیل محاسبات بسته اینترنتی آلفا پلاس |
بسته های مودم
دلیل تماس : دلیل تماس صحیح ⏪ [5-12-26]تم سوالات متداول مودم و گوشی(مشخصات - قیمت -بسته های خوش امد -بسته های ویژه مودم) |
چنانچه مشترک در خصوص گوشی و مودم قسطی سوال داشت از دلیل تماس
دلیل تماس : [۲۱-۳۷-۱] تم . سوالات متداول خرید گوشی و مودم - درگاه حضوری |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته اینترنت همراهی معترض می باشد
دلیل تماس : 21-3-2 بررسی و تحلیل محاسبات بسته اینترنت همراهی |
مشترک پیامک فعالسازی اینترنت همراهی را دریافت نکرده
دلیل تماس : 21-3-7 تاخیر یا عدم ارسال پیامک فعالسازی و اتمام بسته اینترنت همراهی |
مشترک پیامک فعالسازی مکالمه همراهی را دریافت نکرده
دلیل تماس : [21] تم.طرح ها > [21-1] تم.مکالمه همراهی > [21-1-7] تم . تاخیر یا عدم ارسال پیامک فعالسازی و اتمام بسته مکالمه همراهی |
دلیل تماس جمعه های رویایی
دلیل تماس : [21-11] تم.سیم کارت دانشجویی > [21-11-1] تم.سوالات متداول سیم کارت دانشجویی |
چنانچه مشترک نسبت به مبلغ قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت فعال سازی بسته اینترنت همراهی میباشد
دلیل تماس : [21-3-1] تم . سوالات متداول اینترنت همراهی( فعال سازی _ تعرفه _ استعلام حجم ... ) |
چنانچه مشترک نسبت به مبلغ قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت فعال سازی بسته مکالمه همراهی میباشد
دلیل تماس : [21-1-1] تم . سوالات متداول مکالمه همراهی ( فعال سازی _ تعرفه _ استعلام حجم ... ) |
چنانچه مشترک نسبت به مبلغ قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت فعال سازی بسته مکالمه مقرون به صرفه میباشد
دلیل تماس : [21-19-1]تم.سوالات متداول بسته مقرون به صرفه - مکالمه درون شبکه |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته اینترنت همراهی اعتراض داشت
دلیل تماس : [21-3-2] تم . بررسی و تحلیل محاسبات اینترنت همراهی |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته مکالمه همراهی اعتراض داشت
دلیل تماس : [21-1-8] تم . بررسی و تحلیل محاسبات مکالمه همراهی |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته پیامک همراهی اعتراض داشت
دلیل تماس : [21-2-2] تم . بررسی و تحلیل محاسبات پیامک همراهی |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته دوشنبه سوری اعتراض داشت
دلیل تماس : [21-4-2]تم.بررسی و تحلیل محاسبات دوشنبه سوری |
چنانچه مشترک نسبت به حجم مصرفی بسته مدار فیروزه ای اعتراض داشت
دلیل تماس : [21-4-2]تم.بررسی و تحلیل محاسبات دوشنبه سوری |
چنانچه مشترک نسبت به نحوه فعالسازی بسته های هدیه سیم کارت نوجوانان مانند بسته هدیه 40 گیگ اینترنت خانواده سوال داشت
دلیل تماس : [21] تم.طرح ها > [21-35] تم . سیم کارت نوجوان > [21-35-1] تم . سوالات متداول سیم کارت نوجوانان (بسته های مکالمه ، پیامک ، اینترنت و ... ) |
اگر بخواهد خط دائمی خود را شارژ کند :
اگر مبلغ کسر شده باشد و علاوه بر اعلام توضیحات خط دائمی در خصوص پیگیری مبلغ شارژ نیز راهنمایی کنیم
دلیل تماس : متداول شارژ |
مشترک پیامک اعمال شارژ را دریافت نکرده است
دلیل تماس : [22] تم.شارژ > [22-2] تم.مشکلات مرتبط خرید شارژ > [22-2-10] تم.عدم ارسال پیامک افزایش شارژ |
در صورتی که مشترک از عابر بانک شارژ گرفته باشد ولی رمز رو چاپ نشده باشد
دلیل تماس : [22-1-3] تم.مخدوش و معیوب بودن رمز شارژ فیزیکی |
در موارد پیگیری کارت شارژ مخدوش مرتبط کارت های فیزیکی خراشیدنی
دلیل تماس : [22-1-3] تم.مخدوش و معیوب بودن رمز شارژ فیزیکی |
چنانچه مشترک نسبت به کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت تسویه شارژ اضطراری میباشد
دلیل تماس : [3-7-23]تم.تحلیل محاسبات تسویه اعتبار اضطراری |
چنانچه مشترک نسبت به هزینه قبض یا کسر شارژ خود اعتراض داشت و طی بررسی بیشترین هزینه بابت انجام خدماتی مانند:تعویض سیم کارت،تغییرنام ، خرید بسته برای خطوط دیگر از خط و ... میباشد،
دلیل تماس : [22-4-3] تم.تحلیل محاسبات کارمزد خدمات و سرویس ویژه اعتباری |