لینک چت بات اضافه گردید
روش های تقسیط بدهی

************ نکته مهم ************
مشترکینی که از طریق گزینه P2P خط خود را وصل کرده اند ، تا 72 ساعت امکان تقسیط بدهی را ندارند

مشترک گرامی جهت تقسیط مبلغ بدهی به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت صورتحساب -تقسیط بدهی مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت ورود به همراه من به لینک مورد نظر مراجعه نمایید Https://My.Mci.ir
مشترک گرامی جهت دانلود اپلیکیشن همراه من به لینک مورد نظرمراجعه نمایید. https://my.mci.ir/app
مشترک گرامی جهت تقسیط مبلغ بدهی با 9999تماس حاصل فرمایید و سپس با مکث کلید شماره چهار و سپس کلید شماره دو را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت تقسیط مبلغ بدهی به یکی از مراکز تلفن ثابت مخابرات و دفاتر منتخب در تهران و ادارات امور مشترکین و دفاتر منتخب در شهرستان ها مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
لغو تقسیط بدهی
مشترک گرامی جهت لغو تقسیط بدهی از طریق پرتال همراه بخش صورتحساب ،تقسیط بدهی و یا از طریق اپلیکیشن همراه من بخش صورتحاب ، تقسیط بدهی اقدام نمایید باتشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت ورود به همراه من به لینک مورد نظر مراجعه نمایید https://My.Mci.ir
مشترک گرامی جهت دانلود اپلیکیشن همراه من به لینک مورد نظرمراجعه نمایید. https://my.mci.ir/app
روشهای پیگیری تقسیط
مشترک گرامی جهت پیگیری تقسیط بدهی به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.irقسمت صورتحساب -تقسیط بدهی مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت ورود به همراه من به لینک مورد نظر مراجعه نمایید Https://My.Mci.ir
مشترک گرامی جهت دانلود اپلیکیشن همراه من به لینک مورد نظرمراجعه نمایید. https://my.mci.ir/app
مشترک گرامی جهت پیگیری تقسیط بدهی به یکی از مراکز تلفن ثابت مخابرات و دفاتر منتخب در تهران و ادارات امور مشترکین و دفاتر منتخب در شهرستان ها مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پیگیری تقسیط مبلغ بدهی با 9999تماس حاصل فرمایید و سپس با مکث کلید شماره چهار و سپس کلید شماره سه را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
روشهای پرداخت تقسیط بدهی
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض تقسیط بدهی کد دستوری #2*1* را شماره گیری کرده و سپس گزینه سایر قبوض را انتخاب نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض تقسیط بدهی به سایت shop.mci.ir مراجعه فرمایید. https://shop.mci.ir/billing
مشترک گرامی جهت پرداخت تقسیط مبلغ بدهی با 9999تماس حاصل فرمایید و سپس با مکث کلید شماره چهار و سپس کلید شماره یک را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت تقسیط مبلغ بدهی با اپلیکشن همراه من یا My.Mci.irقسمت صورتحساب -تقسیط بدهی مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
نکته
امکان در یافت شناسه قبض و پرداخت اقساط در پرتال همراه من و اپلیکیشن همراه من وجود دارد
پیامک تقسیط برای مشترک با شناسه قبض و پرداخت بعداز انجام تقسیط برای مشترک ارسال می گردد
انجام تقسیط از طریق تماس با ۹۹۹۹ ،که در استعلام سفارش با عنوان new_ipcc نمایش داده میشود
انجام لغو تقسیط از طریق پرتال همراه من ،که در استعلام سفارش با عنوان E-Service نمایش داده میشود
در بازه های زمانی صدورصورتحساب؛ تماس های لغو تقسیط به لایه دوم انتقال یابد
در شش ماه اول سال ؛ ‎ از ۳۱ الی ۳ ام هرماه
و در شش ماه دوم ؛ ‎از ۳۰ الی ۳ ام هرماه

بعنوان مثال : در تاریخ های ۳۰ ام؛ در شش ماه اول سال، مشترکین میبایست از پرتال همراه من لغو تقسیط انجام دهند و از ارجاع تماس به لایه دو خودداری گردد
*************** در این بازه زمانی پرتال امکان لغو را ندارد ***************
باتوجه به امکان لغو تقسیط از طریق پرتال همراه من (my.mci.ir) و اپلیکشن همراه من منبعد در صورت  درخواست مشترک مبنی بر لغو تقسیط  راهنمایی از طریق پرتال همراه من (my.mci.ir) و اپلیکشن همراه من؛ قسمت صورتحساب - تقسیط بدهی  صورت پذیرد  و دیگر
نیازی به انتقال تماس به لایه دوم نمیباشد
❌ ❌ امکان تماس و انجام تقسیط از ۹۹۹۹ با خطوط قطع دو طرفه وجود ندارد
❌ ❌ از طریق خط دیگر نیز امکان انجام تقسیط از ۹۹۹۹ وجود ندارد.
⚜️روش‌های قابل انجام: ۱-همراه‌من ۲-تماس مالک با سامانه ۹۹۹۰ و اتصال به لایه دو ۳-روش مراجعه حضوری به مخابرات و دفاتر منتخب
برای تقسیط کردن حتما باید
رنج سیم کارت یوسیم باشد
محدودیت هایی که بعداز انجام تقسیط بر روی خط اعمال می گردد حتما در تماس باید به مشترک اعلام گردد
(تغییرنام و سقف مکالمه)
طبق بخشنامه جدید محدودیت در زمان انجام تقسیط :
در شش ماه اول سال ؛ ‎ از ۳۱ الی ۳ ام هرماه و در شش ماه دوم ؛ ‎از ۳۰ الی ۳ ام هرماه
خطوط قطع دوطرفه امکان تماس با سامانه۹۹۹۹ را ندارند،توجه داشته باشید هزینه و شرایط تقسیط حتما توضیح داده شود
با توجه به این که تقسیط از IVR ۹۹۹۹ برای خطوط قطع دو طرفه امکان پذیر نیست، از این پس صرفا درخواست های تقسیط خطوط قطع دو طرفه را به لایه دو انتقال دهید.
تقسیط بدهی از طریق همراه من نیز هزینه دار میباشد 91000 ریال و این مورد باید در تمامی تماس های انجام تقسیط با هرروشی اعلام گردد
در صورت انجام تقسیط ، 30 درصد مبلغ بدهی به عنوان پیش قسط باید پرداخت گردد و مابقی مبلغ با توجه به جدول پیوست به صورت اقساط برای مشترک در نظر گرفته خواهد شد . در خصوص مشترکینی که بدهی آنها بالای یک میلیون تومان باشد ، با توجه به پرداخت 30 درصد مبلغ بدهی ، مابقی مبلغ باید طی 7 قسط پرداخت گردد
1) در تماس های مربوط به تقسیط بدهی و یا انصراف از تقسیط بدهی چنانچه در جنسیت مشترک مغایرت وجود داشت در همان لایه اول احراز هویت کامل انجام شود
2) اگر مشترک با هر خط تماس گرفت و شماره مورد نظر را وارد نموده بود نیازی به احراز هویت بابت ارسال شناسه قبض و پرداخت نیاز نیست
3) در خصوص تقسیط باید مالک با کارت ملی حضور مراجعه نماید
4) تغییر نام نیز صورت نمیگیرد
5) ودیعه خط در این حالت برداشته و سقف استفاده از خط 80% مبلغ 50,000تومان میشود
6) تخصیص امتیاز باشگاه فیروزه ای به پرداخت اقساط مشترکینی که صورتحساب خود را تقسیط نموده اند
7) تقسیط بدهی زیر 50 هزار تومان صورت نمیگیرد
8) ضروریست پس از درخواست تقسیط بدهی حداکثر ظرف ۳ روز اولین قسط پرداخت گردد.
9) اگر تعداد عدم پرداخت قسط به سه مورد برسد امکان انجام این خدمت تا یکسال امکانپذیر نمی باشد لازم به ذکر است اگر انصراف از تقسیط توسط کارشناس پاسخگو انجام گردد محدودیتی انجام نمی گردد
10) جهت تقسیط بدهی خطوط تخلیه سلب امتیاز بایستی مالک تلفن همراه به همراه کارت ملی به یکی از مراکز تلفن ثابت مخابرات و دفاتر منتخب در تهران و ادارات امور مشترکین و دفاتر منتخب در شهرستان ها مراجعه نمایید
11) در صورت عدم پرداخت حتی یکبار از موعد سررسید اقساط تعیین شده تا 72 ساعت ، تقسیط باطل و مانده بدهی مجددا به صورتحساب مشترک بر می گردد. اگر مبلغ اضافه شده به سقف ودیعه رسیده باشد
خط قطع میشود در هر حال مشترک می تواند مجدد خط را تقسیط کند
12)در صورتی که مشترک تقاضای تقسیط بدهی از جانب کارشناسان ما را دارد چنانچه اصرار داشت و خط در حالت قطع دو طرفه بود تماس را به لایه دوم انتقال دهید