لینک چت بات اضافه گردید
فعالسازی طرح افزایش سقف قطع
مشترگ گرامی جهت فعالسازی طرح افزایش سقف قطع کد دستوری* ده * هزار و صد و هفتاد و يک #را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
بازگشت به سقف قطع اولیه
مشترگ گرامی جهت بازگشت به سقف قطع اولیه کد دستوری* ده * هزار و صد و هفتاد و يک *دو #را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
استعلام سقف قطع فعلی
مشترک گرامی جهت استعلام سقف قطع فعلی* ده * هزار و صد و هفتاد و يک # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
امتیازخوش حسابی
مشترک گرامی جهت دریافت امتیازخوش حسابی* ده * هزار و صد و هفتاد و دو # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
نکته

فوق العاده سپرده محدودیتی در مورد سقف مبلغ ارائه نشده است


فوق العاده سپرده در واقع همان افزایش ودیعه برای مشترکینی است که میخواهند سقف کارکرد خودشون را بالا ببرند و مشمول طرح اعتباردهی نیستند و نمیخواهند که افزایش بستانکاری انجام دهند فوق العاده سپرده درهمه دفاتر انجام میشود ومبلغ درصورتحساب درکنار ایتم ودیعه ثبت می گردد جهت استرداد مبلغ فوق العاده سپرده به صورت غیر حضوری مشترک میتواند ازهمراه من اقدام نماید وبه صورت حضوری صرفا مالک به همراه کارت ملی جدید به دفاتر امور مشترکین مراجعه نماید
در خصوص مشکل فعالسازی طرح اعتباردهی پس از بررسی های اولیه توسط کارشناسان لایه یک ( بررسی سیستمی، رسیدن بدهی به 60 درصد سقف کارکرد، دریافت پیامک اعتباردهی و ... ) در صورت نیاز به ثبت تیکت، صرفا جهت بررسی امتیاز خوش حسابی و در نتیجه ثبت تیکت لطفا تماس به کارشناسان لایه دوم پاسخگویی انتقال یاید
کلیه خطوط 910 در صورت داشتن شرایط طرح اعتبار دهی می بایست جهت فعالسازی این طرح راهنماییی شوند در صورتی که مشترک امکان فعالسازی را نداشته باشد و خط ایشان فاقد ودیعه باشد روشهای افزایش بستانکاری ارائه گردد
در طول یک ماه فقط یک بار امکان افزایش و کاهش سقف قطع وجود دارد به طور مثال اگر مشترکی در تاریخ
06/15/----
اقدام به کاهش سقف اعتبار پایه نماید تا پایان ماه امکان افزایش سقف را ندارد
جزو شرایط در تماس اعلام نشود و صرفا در صورت وجود مشکل بررسی واعلام گردد
یکی از شرایط فعال سازی اعتبار دهی
دریافت پیامک مشمول بودن توسط سیستم در 60 درصد بدهی می باشد از مشترک حتما شود و یا توسط کارشناس در cbs بررسی گردد
مشترکین اعتباری به دائمی، چنانچه ششماه پس از تبدیل، اقدام به شماره گیری کد دستوری اعتباردهی نمایند، کارکرد و رفتار پرداختی مشترک بررسی و در صورت مشمول بودن تا سقف 200 هزار تومان اعتبار دریافت می نمایند
مشترکین VIP و CIP مشمول طرح نمی باشند
حد اعتبار خطوطی که این طرح را فعال دارند هر سه ماه یکبار به صورت سیستمی به روز می گردد (کم یا زیاد) میشود
هنگامی که مشترک خط را تقسیط نماید حد اعتبار خط به اعتبار پایه باز می گردد
امکان افزایش اعتبار دهی در زمان تقسیط (با توجه به دارا بودن شرایط اعتباردهی و امتیاز ۶۵ و بالاتر)نیز فراهم شده اما استفاده از حداعتبار بالاتر بعد از پایان اقساط امکانپذیر میباشد
در رابطه با مشترکنی که به هر علت امکان افزایش حداعتبار را ندارند روش‌های افزایش بستانکاری پیشنهاد گردد
از این پس در تماس به مشترک اعلام نکنید
کد افزایش حد اعتبار قبل از قطعی بدهی خط شماره‌گیری شود
چراکه اگر مشترک دارای شرایط ذکر شده اعتباردهی باشد امکان افزایش حد اعتبار
در زمان قطع بدهی را نیز خواهد داشت
سیم‌کارت‌های سازمانی امکان افزایش حداعتبار را ندارند
امتیاز خوش حسابی مشترکین باید ۶۵ و بالاتر باشد که ******** باید این مورد حتما به مشترک اطلاع رسانی گردد ********
این امتیاز بر اساس رفتار 10 ماه گذشته مشترکین محاسبه می گردد دو پارامتر اصلی محاسبه امتیاز شامل عدم وجود بدهی پیشین در صورت حساب ماهانه و عدم قطع مشترک در این دوره می باشد این امتیاز به صورت ماهانه برای مشترکین به روز رسانی می گردد
قبل از پرداخت قبض باید کد را شماره گیری نماید و همچنین تا پایان همان ماه فرصت شماره گیری کد را دارد
مشترکینی مشمول استفاده از این سرویس می باشند که مشترک حقیقی باشند و حداقل 6 ماه از فعالسازی یا تغییر نام ویا از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی خطشان گذشته باشد
این مبالغ به عنوان ودیعه محاسبه نمیشود و تا زمان طرح فعال است
در صورتی که مبلغ قبض مشترک به 60 درصد مبلغ ودیعه برسد پیامک استفاده از این طرح برای مشترک ارسال میگردد ودر هر دوره به روز رسانی سقف قطع در سیستم، در صورتی که مشترک سرویس را فعال نکرده باشد از وضعیت مشمول بودن خارج می گردد و مجددا در این فرآیند قرار می گیرد
مشترکین می بایست در زمان شماره گیری کد افزایش سقف قطع همچنان بیش از 60 درصد سقف قطع اولیه خود باشند و در غیر اینصورت اگر بدهی خود را پرداخت نموده باشد و سپس اقدام به شماره گیری کد نمایندپیام عدم مشمولیت در طرح را دریافت می نمایند