برای مشاهده شرایط و خدمات مشترکین cip بر روی لینک کلیک نمایید لینک مشترکین cip |
مشترک گرامی جهت فعالسازی
بسته های اینترنت
ویژه از درگاه
*1000*23#
و یا
از طریق اپلیکیشن همراه من قسمت بسته ها
اقدام نمایید.با تشکر همراه اول
![]() ![]() ![]() |
200 امتیاز به مشترکین cip هدیه باشگاه فیروزه ایی تعلق می گیرد
فعالسازی امتیاز هدیه از طریق کد دستوری
*10*131#
می باشد که مشترک تا 7 روز مهلت دریافت دارد
سوالات احتمالی در خصوص مشترکین CIP : 1-مشترکین CIP در صورتی که تبدیل اعتباری به دائمی انجام دهند تغییر سطح دارند یا به مشترک عادی تبدیل می شوند یا اینکه تغییری در سطحشان ایجاد نمی شود؟ ✅مشترک CIP در صورتی که تبدیل اعتباری به دائمی انجام دهد تغییری درسطحشان ایجاد نمی گردد. 2- مشترکین سازمانی سیم کارت پشتیبان را به چه صورت دریافت می کنند و چگونه از آن استفاده می کنند؟ شماره پشتیبانی خاصی دارند؟ ✅مشتریان سازمانی نمیتوانند درگروه مشتریان CIP قرار بگیرند. 3- با تبدیل اعتباری به دائمی بسته های روی خط این مشترکین حذف خواهد شد؟ ✅ با تبدیل اعتباری به دائمی بسته های روی خط مشترکین حذف نخواهد شد. 4- آیا تغییرات سطح به مشترکین از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد ؟ ✅ اطلاعات مشتریان درپایان هر فصل بروزرسانی میشود وتغییرات درسگمنت مشتریان در همراه من قابل مشاهده می باشد. 5- مشترکینی که طی بررسی سیستمی میزان مصرف بالایی دارند و به مقادیر اعلامی برای تبدیل مشترک به CIP یا تغییر سطح مطابقت دارند ( مصرفشان رومینگ و تماس بین الملل نیز نیست ) باید سطحش تغییر کند یا تیکت شود؟ یا تشخیص از طریق سیستم انجام و باید منتظر بمانند ؟ ✅طبق دستورالعمل مشتریان CIP براساس الگوی رفتاری مصرف (مکالمه، اینترنت و پیامک) شناسایی می شوند و در یکی ازسطوح (الماس,جواهر,پلاتین ,نقره,برنزو مس) قرار می گیرند که این کارکرد( بدون احتساب هزینه رومینگ و تماس بین الملل) می باشد. شایان ذکر است همچنین مبلغ مالیات از در آمد مشتریان CIP حذف می گردد. |