لینک چت بات اضافه گردید
برای مشاهده شرایط و خدمات مشترکین cip بر روی لینک کلیک نمایید لینک مشترکین cip
مشترک گرامی جهت فعالسازی بسته های اینترنت ویژه از درگاه *1000*23# و یا از طریق اپلیکیشن همراه من قسمت بسته ها اقدام نمایید.با تشکر همراه اول




200 امتیاز به مشترکین cip هدیه باشگاه فیروزه ایی تعلق می گیرد فعالسازی امتیاز هدیه از طریق کد دستوری *10*131# می باشد که مشترک تا 7 روز مهلت دریافت دارد
سوالات احتمالی در خصوص مشترکین CIP :
1-مشترکین CIP در صورتی که تبدیل اعتباری به دائمی انجام دهند تغییر سطح دارند یا به مشترک عادی تبدیل می شوند یا اینکه تغییری در سطحشان ایجاد نمی شود؟
✅مشترک CIP در صورتی که تبدیل اعتباری به دائمی انجام دهد تغییری درسطحشان ایجاد نمی گردد.
2- مشترکین سازمانی سیم کارت پشتیبان را به چه صورت دریافت می کنند و چگونه از آن استفاده می کنند؟ شماره پشتیبانی خاصی دارند؟
✅مشتریان سازمانی نمیتوانند درگروه مشتریان CIP قرار بگیرند.
3- با تبدیل اعتباری به دائمی بسته های روی خط این مشترکین حذف خواهد شد؟
✅ با تبدیل اعتباری به دائمی بسته های روی خط مشترکین حذف نخواهد شد.
4- آیا تغییرات سطح به مشترکین از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد ؟
✅ اطلاعات مشتریان درپایان هر فصل بروزرسانی میشود وتغییرات درسگمنت مشتریان در همراه من قابل مشاهده می باشد.
5- مشترکینی که طی بررسی سیستمی میزان مصرف بالایی دارند و به مقادیر اعلامی برای تبدیل مشترک به CIP یا تغییر سطح مطابقت دارند ( مصرفشان رومینگ و تماس بین الملل نیز نیست ) باید سطحش تغییر کند یا تیکت شود؟ یا تشخیص از طریق سیستم انجام و باید منتظر بمانند ؟
✅طبق دستورالعمل مشتریان CIP  براساس الگوی رفتاری مصرف (مکالمه، اینترنت و پیامک)  شناسایی می شوند و در یکی ازسطوح (الماس,جواهر,پلاتین ,نقره,برنزو مس) قرار می گیرند که این کارکرد( بدون احتساب هزینه رومینگ و تماس بین الملل) می باشد. شایان ذکر است همچنین مبلغ مالیات از در آمد مشتریان CIP  حذف می گردد.