مشتركين همراه اول كه تبديل اعتباري به دائمي انجام داده اند محدوديت زماني براي ترابرد از اپراتور همراه اول ندارند اما براي مشتركين اپراتور ايرانسل بايد سه ماه از زمان تبديل اعتباري به دايمي انها گذشته باشد تا بتوانند به اپراتور همراه اول ترابرد كنند | |||||||||||||||||||
جهت انجام ترابرد از همراه اول باید سه ماه از تاریخ دایری خط گذشته باشد
برای انجام ترابرد اعلام مدارک (مالک+کارت ملی جدید) و به همراه داشتن سیمکارت فعال جهت مراجعه حضوری الزامی میباشد پیشنهاد انجام ترابرد در سایت Mci.ir برای ترابرد به همراه اول هر خط امکان دو بارترابرد در هر سال دارد خطوط تالیا امکان ترابرد را ندارند چنانچه مشترک قصد ترابرد از همراه اول به اپراتور دیگری را داشت؛ بررسی علت این درخواست ضروری است تازمانی که ترابرد انجام نشده سیم کارت قبلی غیر فعال نمی گردد |
|||||||||||||||||||
مشترکینی که ترابرد به اپراتور پایه داشتند ولی همچنان این شماره ها در پروفایل همراه من نمایش داده میشود، اعلام شود پس از گذشت ۳۰ روز از درگاه های همراه من حذف میشود | |||||||||||||||||||
حتما از مشترکین پرسیده شود که ترابرد ورود به همراه اول است یا خروج.مسائل و مشکلات برای خروج همراه اول به کارشناسان همراه اول مربوط نمی باشد باید با اپراتور پذیرا ارتباط گرفته شود | |||||||||||||||||||
در خصوص ورود به همراه اول احتما تیکت مشترک چک شود که رد درخواست نشده باشد البته تیکت رد درخواست ترابرد به تاریخ رد درخواست توجه شود که تاریخ گذشته نباشد | |||||||||||||||||||
در صورت نداشتن تیکت رد درخواست تایید نشدن درخواست ترابرد کد رهگیری از مشترک دریافت شود که در سیستم مرحله ترابرد چک شود | |||||||||||||||||||
چنانچه سیمکارت شما از نوع هدیه (دانشجویی/ تبدیل انارستان به آنلاین/ هر ایرانی یک سیمکارت/ADSL/روستایی) باشد جهت انجام فرایند ترابرد میبایست ابتدا هزینه سیمکارت خود را با شماره گیری کد *10*151# پرداخت فرمایید.جهت استعلام قیمت سیمکارت کد *10*150# را شماره گیری فرمایید. | |||||||||||||||||||
پیغام های مربوط به ترابرد:
Submit sended:
-اگر مشترک از طریق دفتر ترابرد انجام داده باشد برای دریافت سیم کارت به همان دفتر مراجعه نماید
- اگر از طریق درب منزل اقدام نموده باشد ۴۸ ساعت صبر نماید اگر بیش از یک ۴۸ ساعت گذشته باشد تیکت ثبت گردد.
- اگر سیم کارت دریافت نموده باشد و باز هم این پیغام مشاهده می شود تیکت ثبت گردد .
Waiting executing: - اگر از زمان انجام ترابرد گذشته باشد می بایست تیکت ثبت گردد در غیراینصورت صبر کند Port in initiated: - اگر از طریق دفتر ترابرد ثبت شده جهت رفع مشکل اسکن مدارک به همان دفتر - اگر درب منزل تیکت ثبت گردد پیغام port in reject: در تیکت ثبت شده علت رد درخواست ترابرد قید شده است |
|||||||||||||||||||
مشترک گرامی با ترابرد موارد زیر را رویت خواهید کرد: 1- اتمام خدمات اپراتور قبلی 2- قطع مکالمات
بین الملل تا ورود به اپراتور جدید 3- صفرشدن اعتبار(سیمکارت اعتباری) 4- اعمال تعرفه اپراتور جدید بعد از ترابرد 5- امکان رد درخواست به دلیل : ورود اطلاعات غلط، عدم تسویه حساب با اپراتور قبلی، در اولین ترابرد باید سیم کارت بیش از 3 ماه فعال بوده باشد، موارد حقوقی، درخواست تغییر از دائمی به اعتباری و بالعکس 6- امکان ترابرد تا 2بار در سال شایان ذکر است، اتمام فرایند ترابرد برای سیمکارت های اعتباری 2 روزکاری و برای سیمکارت های دائمی 3 روزکاری زمان می برد |