دلایل رد درخواست
شماره اعلام شده متعلق به اپراتور اعلام شده در فرم درخواست نمی باشد.
مشتری در اپراتور پذیرا بیش از 9 خط دارد.
مشخصات ذکر شده با سیستم شاهکار همخوانی ندارد.
شماره ملی اشتباه است.
شماره غیرفعال یا قطع باشد.
مشتری دائمی قبض اولیه را که توسط فرستنده صادر شده را پرداخت نکرده است.
حکم مراجع ذیصلاح
درخواست برای اپراتور دیگر همزمان در حال انجام است . 
بیش از 2 ترابرد در سال 
ترابرد نظیر به نظیر رعایت نشده است.یعنی خطوط اعتباری به دائمی یا بالعکس درخواست داده باشد.
مشترک از اپراتور مودم گوشی یا محصولی خریداری نموده باشد