فعالسازی | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت فعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان)کد دستوری #8999* را شماره گیری وعدد 2 را بزنید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت فعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت فعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) کد دستوری #800* را شماره گیری عدد 9 ادامه و بعد عدد 5 را بزنید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت فعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) عدد 3 را به شماره 800 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت فعالسازی تبلیغات اپراتور از طریق همراه من قسمت خدمات ، خدمات پیامک ، پیامک انبوه مراجعه نمایید با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
غیرفعالسازی | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان)کد دستوری #8999* را شماره گیری وعدد 1 را بزنید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) عدد 1 را به شماره 8999 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامي جهت غيرفعالسازي پيامک هاي تبليغاتي همراه اول از طریق مراجعه به نسخه جدید همراه من لینک
دانلود اپلیکیشن :
my.mci.ir/app
وارد شوید -انتخاب حالت پیشرفته انتخاب کنید - خدمات-خدمات پیامک انبوه-پیامک های اطلاع رسانی را غیر فعال کنید.با تشکر همراه اول |
|||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) کد دستوری #800* را شماره گیری عدد 3 را بزنید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) عدد 2 را به شماره 800 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) کد دستوری #195* را شماره گیری عدد 3 را بزنید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی که از شماره همراه ارسال میشود شماره شخصي را به سرشماره 195 ارسال نمایید.با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیر فعالسازی تبلیغات اپراتور از طریق همراه من قسمت خدمات ، خدمات پیامک ، پیامک انبوه مراجعه نمایید با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی(رایگان) ستاره اول میتوانید کد #6365*1* را شماره گیری نمایید .با تشکر همراه اول | |||||||||||||||||
شرکت های دارنده سرشماره های تبلیغاتی | |||||||||||||||||
سرشماره ارسال پیامک | تلفن | نام شرکت | |||||||||||||||
1000 | ۸۸۸۷۱۸۶۷ | رهیاب پیام گستران | |||||||||||||||
۸۸۸۷۱۸۶۹ | |||||||||||||||||
۸۸۸۷۱۸۷۲ | |||||||||||||||||
۸۸۸۷۱۸۷۶ | |||||||||||||||||
2000 | 88792700 | شرکت آتیه داده پردازی | |||||||||||||||
۸۸۶۶۲۱۴۰-2 | |||||||||||||||||
3000 | 88510882 | شرکت مرکزگسترش فناوری اطلاعات | |||||||||||||||
۸۸۵۱۰۹۱۰-4 | (مکفا) | ||||||||||||||||
50009-50001 | 88618096 | رهیاب پیام گستران | |||||||||||||||
50004 | 66495050 | ارمغان راه طلایی | |||||||||||||||
50005-50002 | 88872011 | راهکار سرزمین هوشمند | |||||||||||||||
نکته | |||||||||||||||||
کد صحن حضرت زینب بابت قطع و وصل #72* | |||||||||||||||||
به استحضار میرساند خطوطی که تاریخ دایری آن ها جدید میباشد و در پنل پیامک انبوه قسمت "بررسی وضعیت مشترک" پیغام: "مشتری یافت نشد" اعلام میگردد
جهت رفع مشکل میبایست در قسمت " تغییر وضعیت مشترک " یکبار اقدام به فعالسازی ومجدد اقدام به غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی نمایید شایان ذکر است برای اعمال اکشن (شوک تبلیغاتی) درخصوص مشکلات عدم دریافت پیامک اطلاع رسانی و... بصورت پیش فرض ، وضعیت پیامک تبلیغاتی مشترک را غیرفعال در نظر گرفته و سپس اقدام به اکشن نمایید |
|||||||||||||||||
چنانچه مشترک از سرشماره کمک های مردمی پیامک دریافت میکند ،جهت لغو کلمه 3off را به سرشماره ۸۸۸۸ ارسال نماید،اگر از این طریق پیامک لغو نشد میبایست در فیلد اعتراض به هزینه کارکرد تیکت ثبت شود | |||||||||||||||||
در صورتی که پیامکهای تبلیغاتی مشترک قطع باشد ولی پیامک تبلیغاتی دریافت میکند، در مرحله اول دو سیم کارته بودن سوال شود وبعداسوال شود که از چه سرشماره هایی پیامک دریافت میکند!!!
اگر سرشماره شخصی یا مَسک عددی بود ، شماره به 195 ارسال گردد اگر پیامک تبلیغاتی از سرشماره های اسمی دریافت میکند ، ممکن است که خود مشترک درخواست عضویت داده باشد یا مشترک خط کارکرده خریداری نموده و مشترک قبلی در سامانه ای عضویت داشته است راهکار : اعلام کنید داخل متن پیامک ذکر شده که روش غیرفعالسازی به چه صورتی است بهطور مثلا فست فود شیلا مشتری عزیز، مبلغ 82,000 تومان به اعتبار باشگاه مشتریان شما اضافه شده و تا تاریخ: 1401/03/10 معتبر است. لطفاً جهت استفاده از اعتبارتان فقط از طریق order.shilafood.net اقدام نمائید و حال دلتان را خوب کنید. لغو عضویت، ارسال کد: 04040 برای سرشماره های اسمی اگر در متن پیامک ، راهکار غیرفعالسازی وجود نداشت و یا مشترک اعلام کرد که روش غیر فعالسازی انجام داده ولی مجدد پیامک دریافت میکند از درگاه 195 میتواند شکایت خود را ثبت نماید روش های 195 ▪️شماره گیری کد دستوری #195* و اقدام به غیرفعالسازی ▪️تماس با شماره 195 و فشردن کلید 1 و درخواست ثبت شکایت با اپراتور مربوطه ارسال پیامک به 195 به صورت زیر: لطفا شماره مورد نظر که طي سه روز اخير پيامک تبليغاتي ارسال نموده را به صورت 09xxxxxxxxx براي شماره تلفن هاي سيار يا 021xxxxxxxx يا 026xxxxxxxx براي شماره تلفن هاي ثابت يا شماره هاي شروع شده با 1000 يا 2000 يا 3000 يا 5000 براي سرشماره هاي تبليغاتي ارسال نماييد. منبعد نیازی به بررسی لیست سفید در تماس ها نمیباشد . با توجه به اینکه کلیه سرشماره های سازمان ها و ارگانها در لیست سفید قرار دارد خواهشمند است جمله بندی پاسخگویی به قطع پیامکهای تبلیغاتی نیز بهروز رسانی شود جمله زیر از فرایند پاسخگویی حذف گردد با قطع پیامکهای تبلیغاتی ، پیامکهای سازمانها و ارگانها غیرفعال میشود |
|||||||||||||||||
۳.در صورتی که مشترک پس از پیامک مرا حدف کنید به کسر شارژ اشاره کرد باید کارکرد خط مشترک طبق روال موجود برای هزینههای نامتعارف بررسی گردد.
۴.در صورت اشارهی مشترک به پیام هزینه دار یا ارزش افزود وجود بستهی ارزش افزوده روی خط مشترک بررسی شود در صورت وجود اعلام شود که هزینهی پیامک های هزینه دار شما از این بسته کسر میگردد در غیر اینصورت در صورت وجود طرح ارزش افزوده به مشترک اطلاع دهید، نحوهی کسر هزینه را اعلام کنید و در پایان در صورت تمایل مشترک به لغو سرویس اقدام فرمایید. نکته:بستههای ارزش افزوده با تغییرنام و تبدیل خط اعتباری به دائمی حذف میشوند |
|||||||||||||||||
پیامک های مبتنی بر درخواست حذف نمیشود مثل درخواست های قضایی و... | |||||||||||||||||
زمان قطع شدن یا وصل شدن پیامک تبلیغاتی 24 ساعت می باشد.تا 24 ساعت ممکن است عملیات با موفقیت انجام نگردد |