لینک چت بات اضافه گردید
سرویس اعتبار اضطراري
مشترک گرامی جهت دریافت اعتبار اضطراری کد دستوری * ده *بیست و پنج # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت دریافت اعتبار اضطراری کد دستوری * يک *هفده # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
جهت فعالسازی از طریق اپلیکیشن ستاره اول نیز می توان اعتبار اضطراری را  فعال کرد.این روش جهت اطلاع اپراتور اعلام میشود
استعلام
مشترک گرامی جهت استعلام اعتبار اضطراری کد دستوری * ده *دویست و پنجاه # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
نکته
دلیل تماس کسر شارژ بابت اعتبار اضطراری تغییر کرده به

دلیل تماس صحیح ⏪ [3-7-23]تم.تحلیل محاسبات تسویه اعتبار اضطراری

با توجه به عدم نمایش پیامک تسویه اعتبار اضطراری در پنل پیامکی منبعد نیازی به انتقال تماس به لایه دو نیست و بررسی در همان لایه یک انجام شود در صورت نیاز به ثبت تیکت بعداز 24 ساعت در سر فصل زیر تیکت ثبت گردد

فرمت تیکت ⏪ [1-18-3]مشکل در سرویس اعتبار اضطراری

دلیل تماس صحیح ⏪ [2-7-23]تم. مشکلات اعتبار اضطراری

اگر کاربر شارژ اضطراری دریافت کرده و بدهی خود(اصل و کارمزد)را تسویه نکرده باشد امکان انجام فرآیندهای --تغییر نام --اعتباری به دایمی-- تخلیه --ترابرد به سایر اپراتورها-- را ندارد.

شرایط سه گانه
گذشت ۹۰ روز از زمان فعالسازی یا تغییرنام سیم‌کارت
استفاده حداقل ۱۵۰۰۰ تومان در ۹۰ روز گذشته(شامل شارژ عادی و فوق‌العاده)
نرمال بودن خط

***************************
در حال حاضر
از همراه من و کد دستوری امکان خرید بسته از اعتبار اضطراری وجود دارد
اگر مبلغ شارژ اضطراری به اندازه بسته باشه بسته فعال میشه و از شارژ مشترک کسر نمیشه و این مورد به صورت خودکار در سیستم مدیریت می شود
***************************


تمامی مشترکین اعتباری همراه‌اول(از جمله مشترکین ترابردی و انارستان)
برقراری تماس(داخل و خارج از شبکه و ثابت)-ارسال پیامک(داخل کشور)-استفاده از اینترنت-خرید بسته
امکان استفاده از اعتبار اضطراری در حالت رومینگ و برای انتقال اعتبار وجود ندارد
بسته‌های پیشنهادی برای همه کاربران یکسان نیست
لیست بسته‌های مجاز هر کاربر بصورت دوره‌ای بروز میشود
حداکثر تا ۵ بسته مشاهده میشود و می‌توان یکی از آنها را فعال نمود
کاربران سیم‌کارت انارستان می‌توانند فقط یکی از بسته‌های ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ تومانی را انتخاب کنند
بسته‌های مکالمه و اینترنت حذف شده و فقط بسته‌های شارژ قابل فعالسازی است
چنانچه کاربر دارای بسته فعال مکالمه، اینترنت-اعتبار اصلی و اعتبارهای دیگر مثل شارژ فوق العاده و …باشد،به شرط داشتن شرایط،می‌تواند از سرویس استفاده کند
اولویت استفاده از شارژ اضطراری همانند بسته‌های شارژ LOAN فعلی است
سابقه استفاده از این سرویس برای مشترک لحاظ میشود
مشترک در یک زمان فقط یک بسته را می‌تواند فعال نماید و تا تسویه کامل آن،امکان فعالسازی بسته بعدی را ندارد
پس از فعال شدن شارژ توسط مشترک و استفاده از این اعتبار،با هربار شارژ مجدد ،مبلغ افزایش اعتبار به عنوان تسویه حساب مشترک در نظر گرفته میشود.(تسویه اعتبار می‌تواند به صورت یکباره یا تدریجی باشد.)
هر افزایش اعتبار در ابتدا به عنوان تسویه شارژ اضطراری در نظر گرفته شده و پس از تسویه کامل بدهی،برای افزایش اعتبار مشترک در نظر گرفته میشود
کاربر به شرط تسویه بدهی قبلی میتواند به تعداد نامحدود از این سرویس استفاده کند
مدت زمان استفاده از اعتبار اضطراری محدود و بسته به شارژ انتخابی میباشد و پس از آن صفر میشود .(۳۰،۶۰ یا ۹۰ روز)
زمان تسویه برای مشترک پیامک ارسال میشود درنتیجه زمانی که کسر شارژ مشترک به دلیل تسویه اعتبار اضطراری بوده و مشترک مطلع نبود از این موضوع حتما پیامک های اطلاع رسانی بررسی شود
فعال بودن این سرویس را میتوان در برنامه CRM قسمت نمای 360 درجه-صورتحساب-اطلاعات اعتبار باقیمانده مشاهده نمود