تعرفه خدمات
مبلغ کد کارمزد خدمات مبلغ کد کارمزد خدمات
دايري كه توسط سيستم زده ميشه مشترك قبض پرداخت ميكنن و از سرگيري سيستمي انجام ميشه هزینه 10000 تومان و اگر توسط دفتر اگر دايري مجدد انجام شود هزينه ١٩٥٠٠ تومان 41 دایری مجدد 90000 ریال 32 تغییر و اصلاح آدرس
مبلغ دلخواه مشترک (تا سقف مجاز) 85 انتقال اعتبار 323000 ریال 33 تغییر نام 
 به ازای هر انتقال  ریال4,00 81 کارمزد انتقال اعتبار 65000 ریال 37 قطع و وصل مفقودی  ....)
300 و 1000 و 1500 تومان 66 آوای انتظار رایگان غیر حضوری وصل ( مفقودی، ....)
برگه اول 84000 ریال مازاد هر برگه 27000 ریال 43 چاپ ریز مکالمات 329000 ريال تعویض سیم به یوسیم
329000 ریال 38 تعویض سیم کارت سوخته و مفقودی   
ريال 6,000 56 وصل محدودیت مکالمه
*** *** *** ريال 4,500 82 همراهان اول
*** *** *** بر اساس نوع بسته 87 بسته های هوشمند اینترنت
بر اساس نوع بسته 45 بسته های قیمتی بر اساس نوع بسته 95 بسته های تخفیف مکالمه
بر اساس نوع بسته 48 مکالمه همراهی بر اساس نوع بسته 93 بسته های شبهای روشن 
بر اساس نوع بسته 49 هدف رو بزن (دیتای نا محدود) ريال 20,000 97 روزهای گرم حرفی
ريال 375000   پیگیری نامه  قضایی *** *** ***
*** *** ***   ريال 0 40 وصل SMS
ريال 0 54 وصل نمایشگر  ريال 0 0 فعالسازی سیم کارت دائمی
ريال 18,000 55 عدم نمایشگر  ريال 15,000 46 مشاهده مشخصات سیم کارت 
ريال 100,000 34 تغییر شماره ريال 0 42 وصل VMS
70000 ریال 44-59 صدور قبض پایان دوره و میاندوره بر اساس نوع بسته 95 طرح ۳۰-۵۰ 
***   *** 65000 ریال   وصل و قطع تقاضای مشترک 
91000 ریال   تقسیط بدهی 77000 ریال   اصلاح مشخصات مشترک
(۶۰۰۰ تومان+10 درصد مالیات)   هزینه اصلاح ایمیل
مشابه اصلاح مشخصات
45000 ریال   صدور قبض افزایش بستانکاری
روزانه 500 تومان 65 ردیابی گوشی 52000 ریال   ارائه PUK , PIN
  501 هزینه پیامک ناجا رایگان   ترابرد شماره
  62 درآمد عمومی دولت از محل سرویس ناجا 25000 ریال 67-68 وصل بدهی یکطرفه دوطرفه
           
وصل خط از طریق p2p
تسریع در وصل خطوط دارای قطع بدهی پایان دوره سرویس جدیدی در 9990 Ivr پیاده سازی گردید
هزینه دار هست ۲۵۰۰ تومان
(جمع سایر هزینه ها) در جزئیات قبض مشترکینشامل موارد زیر است
۱-مالیات و عوارض
۲- بدهکاری پیشین
۳- درآمد عمومی دولت
۴ -انتقال اعتبار
نکته: آبونمان جز سایر هزینه ها نمیباشد
حالت اول : مشترک در هیچ اپراتوری سیم‌کارت ندارد
در این حالت تغییر ایجاد نشده و مشکلی هم وجود ندارد . در دسترسی کلیه نقاط حضوری به عنوان مشترک جدید ثبت نام انجام میشود
حالت دوم : مشترک در همراه اول سیم‌کارت دیگری دارد
در این حالت هم مشکلی وجود ندارد . مشترک با مراجعه به نقاط حضوری با دریافت رمز یک بار‌مصرف روی خط همراه اول دیگر ، خدمت درخواستی خود را انجام میدهد
حالت سوم : مشترک در اپراتورهای دیگر( ایرانسل و رایتل ) سیم‌کارت دارد
در این حالت با توجه به مشکل سیستم برای ارسال رمز یکبارمصرف به اپراتورهای دیگر ، امکان دریافت خدمت از نقاط حضوری ( دفاتر سطح B و C ) برای مشترکین وجود ندارد. در این حالت مشترکین باید از مراکز فول‌سرویس‌ و دفاتر منتخب خدمت درخواستی خود را انجام دهن
جهت تغییرنام بصورت وارثی،وراث پس از دریافت گواهی حصر وراثت به همراه برگه واریز مالیات بر ارث میتوانند یک نفر را از بین خود وکیل نموده تا وی نسبت به تغییر نام اقدام کند

********
مشترکی که سیم‌کارتش مفقود شده و مالک آن متوفی است باید مشترک با مدارک لازم در تهران به فروشگاه مرکزی همراه اول (ونک) و در شهرستان به مرکز استان ارجاع داده شود

************
زمانی که مشترکین به هر دلیلی باید مبلغی به حسابشان عودت داده شود، که این امر معمولا ازطریق تشکیل
تیکت درخصوص متضرر شدن مشترک اتفاق میفتد و جواب به این عنوان در تیکت قید‌می شود که درصورت
محق بودن هزینه به شما عودت داده میشود، این هزینه در خلاصه کارکرد به عنوان آیتم هزینه خدمات قابل
رویت می باشد البته برای خطوط دائمی در قبض قسمت بستانکاری قابل مشاهده هست، پس لطفا دقت فرمایید تا
با سایر مواردی که به عنوان هزینه خدمات مثل خرید بسته برای خطوط دیگران یا آوای انتظار و... داخل
خلاصه کارکرد لحاظ میشود اشتباه گرفته نشود و مجدد برای مشترک تیکت تولید نشود
اگر استفاده کننده خط دایمی بخواهد تغییرنام انجام دهد اما مالک را نمی تواند پیدا کند مشترک را برای پیگیری به مراجع قضایی (شورای حل اختلاف) راهنمایی میکنیم
مواردی که در استعلام سفارش خدمت درخواستی که توسط دفاتر انجام‌میگرید مثل تعویض سیم و... را در حال پیشرفت میبینیم برای تکمیل فرایند نیازی به اعلام ۲۴ساعت نیست و باید به صورت آنلاین انجام شود، اگر مشترک معترض میباشد درخصوص خدمات حضوری حتما به همان دفتر ارجاع داده شود.
پيرو بخشنامه‌هاي قبلي مبني بر ضرورت رعايت فاصله زماني 20 روزه تعويض سيم‌كارت و تغييرنام شماره تلفن‌هاي دائمي، به استحضار مي‌رساند از تاريخ
، لزوم گذشت 20 روز از آخرين تغييرنام يا تعويض سيم‌‌كارت، درهنگام ارائه خدمت تغييرنام شماره تلفن‌هاي دائمي، به صورت سيستمي كنترل مي‌شود.
کارمزد خدمات مربوط به تعویض سیمکارت، تغییرنام و فعالسازی بسته برای دیگران و آوای انتظار میباشد که مهمترین آن خرید بسته برای دیگران است لطفا نسبت به این‌ موضوع دقت نظر داشته باشید
در خصوص تماسهایی که مشترکین نسبت به اعمال هزینه های تماس و یا پیامک بین الملل معترض هستند و مدعی
می باشند که از جانب ایشان نبوده است حتما تیکت ثبت شود. لازم به ذکر است برای گوش ی های آیفون قبل از
تیکت حتما به مشترک گفته شود که face time یا i message گوشی خود را باید خاموش کند.
♦️نکات لازم در تماسهای مربوط به تغییرنام دائمی♦️
✅مالک و خریدار + کارت ملی جدید
✅سیم‌کارت فعال
✅پرداخت قبض به روز
✅سیم‌کارت معرف
✅اعلام هزینه تغییرنام
✅بررسی وضعیت مشترک در crm
✅اعلام آدرس (درصورت مراجعه به مخابرات یا منتخب)
❌جهت تغییر نام خطوط دائمی ، مدت زمان مورد نیاز از زمان تغییر نام قبلی یا تعویض سیمکارت ۲۰ روز عادی میباشد


♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
💎دقت کنید در شهرهایی که دارای خدمت در محل (همراه‌یار)برای تغییرنام هستند باید این مورد اعلام گردد .
💎امتیازات باشگاه فیروزه‌ای پس از تغییرنام حذف میگردد .
💎تمامی بسته‌های فعال مشترک پس از تغییر نام غیرفعال میشود .
💎قطع صوری ممانعت از ترابرد سیم‌کارتهای هدیه مشکلی برای تغییرنام ایجاد نمیکند.


♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️سیمکارت معرف♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
هنگام اعلام توضیحات سیم‌کارت معرف حتما نوع اپراتور سیم‌کارت بنام پرسش شود و طبق آن مشترک به دفاتر و یا مراکز ارائه خدمات راهنمایی شود.
✨همراه اول باشد:دفاتر امورمشترکین
✨سایر اپراتورها مثل ایرانسل و رایتل باشد : مخابرات یا منتخب
✨اطلاع از سیم‌کارت و یا شماره آن ندارد :مخابرات یا منتخب
هیچ شماره بنامی ندارد :دفاتر امور مشترکین