پایان دوره | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره کد دستوری * ده * صد و یازده # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت صورتحساب من - پایان دوره مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 1-مالی 1-دریافت و پرداخت صورتحساب را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره از سامانه #1*یا اپلیکیشن ستاره اول اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
میان دوره | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره کد دستوری * ده * صد ویازده # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت صورتحساب من - میان دوره مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 1-مالی 2- دریافت صورتحساب میان دوره را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره از سامانه #1*یا اپلیکیشن ستاره اول اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.با تشکر همراه اول | ||||||||||||||||||
نکته | ||||||||||||||||||
زمان مهلت پرداخت صورتحساب تا
15 هر ماه
می باشد
دلایل صورتحساب با توجه به زمان دریافت پیامک: ⭕ ۳ ام 》 ارسال پیامک سراسری صورتحساب برای کلیه مشترکین دائمی مشترکایی که در بازه زمانی صورتحساب گری (۳۰ ام تا ۳ ام ) پرداخت کردند و پرداختی ثبت شده و معترض هستند چرا پیامک ارسال شده دلیل تماس : اعتراض به ارسال پیامک پرداخت صورتحساب علی رغم تسویه ⭕ ۴ ام 》 ارسال پیام جزئیات صورتحساب که برای همه ارسال میشود حتی اگر پرداخت کرده باشند ( اگر معترض بود که نمیخواهد این پیامک را دریافت نماید می توان روشهای عدم دریافت جزئیات که، ارسال L1 به ۹۹۰۰۰۹ و تماس با ۹۹۹۹ کلید ۶ است را اعلام کرد) ❌دلیل تماس : متداول صورتحساب❌ ⭕ پرداخت انجام داده اند و پرداخت در سیستم مشاهده میشود که از کارکرد کسر شده و در سیستم پرداختی مشاهده می شود ولی خط وصل نشده زیر ۲۴ ساعت باید منتظر باشند دلیل تماس: عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی بالای ۲۴ ساعت تیکت : در قطع یا عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی ⭕ خط قطع پایان دوره بوده پرداخت شده و وصولی تائید شده ، جهت وصلی خط شماره به سوپروایزری اعلام میشود دلیل تماس : عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی |
||||||||||||||||||
از ابتدای سال 1404 سرویس
تمدید مهلت پرداخت غیر فعالخواهد شد. خواهشمند است از تشکیل تیکت در این خصوص خودداری فرمایید |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
پرداختهای اینترنتی در سامانه های همراه من و اوانو فقط با کارت بانکی خود کاربر امکان پذیر خواهد بود. به
این صورت که در زمان انتقال به درگاه بانکی، شماره موبایل کاربر به psp داده میشه و اگه کد ملی پشت شماره موبایل با کد ملی پشت شماره کارت وارد شده یکسان نباشه، پرداخت انجام نمیشه |
||||||||||||||||||
روش های پرداختی فوق به صورت پیشنهاد به مشترکین اعلام میشود و مشترک می تواند از سامانه های دیگر نیز پرداخت انجام دهد. | ||||||||||||||||||
تمامی درگاه های پرداختی به صورت آنی خط را وصل میکنند و مبلغ از حساب مشترک کسر می گردد. | ||||||||||||||||||