لینک چت بات اضافه گردید
پایان دوره
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره کد دستوری * ده * صد و یازده # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت صورتحساب من - پایان دوره مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 1-مالی 1-دریافت و پرداخت صورتحساب را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض پایان دوره از سامانه #1*یا اپلیکیشن ستاره اول اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.با تشکر همراه اول
میان دوره
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره کد دستوری * ده * صد ویازده # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره  به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت صورتحساب من - میان دوره مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره با سامانه 9990 تماس گرفته و کلیدهای 1-مالی 2- دریافت صورتحساب میان دوره را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی جهت پرداخت قبض میاندوره  از سامانه #1*یا اپلیکیشن ستاره اول اقدام به پرداخت قبض خود نمایید.با تشکر همراه اول
نکته
زمان مهلت پرداخت صورتحساب تا 15 هر ماه می باشد دلایل صورتحساب با توجه به زمان دریافت پیامک:
⭕ ۳ ام 》 ارسال پیامک سراسری صورتحساب برای کلیه مشترکین دائمی مشترکایی که در بازه زمانی صورتحساب گری (۳۰ ام تا ۳ ام ) پرداخت کردند و پرداختی ثبت شده و معترض هستند چرا پیامک ارسال شده دلیل تماس : اعتراض به ارسال پیامک پرداخت صورتحساب علی رغم تسویه
⭕ ۴ ام 》 ارسال پیام جزئیات صورتحساب که برای همه ارسال میشود حتی اگر پرداخت کرده باشند ( اگر معترض بود که نمیخواهد این پیامک را دریافت نماید می توان روشهای عدم دریافت جزئیات که، ارسال L1 به ۹۹۰۰۰۹ و تماس با ۹۹۹۹ کلید ۶ است را اعلام کرد) ❌دلیل تماس : متداول صورتحساب❌
⭕ پرداخت انجام داده اند و پرداخت در سیستم مشاهده میشود که از کارکرد کسر شده و در سیستم پرداختی مشاهده می شود ولی خط وصل نشده زیر ۲۴ ساعت باید منتظر باشند دلیل تماس: عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی بالای ۲۴ ساعت تیکت : در قطع یا عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی
⭕ خط قطع پایان دوره بوده پرداخت شده و وصولی تائید شده ، جهت وصلی خط شماره به سوپروایزری اعلام میشود دلیل تماس : عدم وصل خط علیرغم ثبت وصولی
از ابتدای سال 1404 سرویس

تمدید مهلت پرداخت غیر فعال

خواهد شد. خواهشمند‌ است از تشکیل تیکت در این خصوص خودداری فرمایید
پرداختهای اینترنتی در سامانه های همراه من و اوانو فقط با کارت بانکی خود کاربر امکان پذیر خواهد بود. به
این صورت که در زمان انتقال به درگاه بانکی، شماره موبایل کاربر به psp داده میشه و اگه کد ملی پشت شماره موبایل با کد ملی پشت شماره کارت وارد شده یکسان نباشه، پرداخت انجام نمیشه
روش های پرداختی فوق به صورت پیشنهاد به مشترکین اعلام میشود و مشترک می تواند از سامانه های دیگر نیز پرداخت انجام دهد.
تمامی درگاه های پرداختی به صورت آنی خط را وصل میکنند و مبلغ از حساب مشترک کسر می گردد.