لینک چت بات اضافه گردید
فعالسازی
مشترک گرامی برای فعالسازی بسته های اینترنت نوترینو کد دستوری * ده * سی و دو # را شماره گیری نمایید .باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعالسازی بسته های اینترنت نوترینو کد دستوری * صد # را شماره گیری نمایید .باتشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعالسازی بسته های اینترنت به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت بسته ها مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی برای فعالسازی بسته های اینترنت نوترینو به سایت Shop.mci.ir مراجعه بفرمایید . با تشکر همراه اول     
مشترک گرامی برای خرید بسته های اینترنت نوترینو با کارت بانکی کد دستوری *یک # را شماره گیری نمایید . با تشکر همراه اول  
فعالسازی بسته های درسا و انارستان
مشترک گرامی برای فعالسازی بسته های اینترنت پاک کد دستوری * صد * شش # را شماره گیری نمایید .باتشکر همراه اول
استعلام بسته های اینترنتی
مشترک گرامی برای استعلام بسته های اینترنتی کد دستوری * صد * ده # را شماره گیری نمایید. با تشکر همراه اول
مشترک گرامی برای استعلام بسته های اینترنتی کد دستوری * ده * سیصد و بیست # را شماره گیری نمایید. با تشکر همراه اول
مشترک گرامی برای استعلام بسته های اینترنتی به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت بسته ها مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
لغو رزرو و تمدید بسته های اینترنتی
مشترک گرامی برای لغو تمدید زمانی و حجمی بسته های اینترنت کد دستوری * صد * هجده# را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول
مشترک گرامی برای لغو تمدید زمانی و حجمی بسته های اینترنت کد دستوری * ده * سیصد و بیست و هشت # را شماره گیری نمایید.با تشکر همراه اول     
مشترک گرامی برای لغو تمدید زمانی و حجمی بسته های اینترنت به اپلیکشن همراه من یا My.Mci.ir قسمت بسته ها مراجعه نمایید.با تشکر همراه اول
نکته

قطع بی دلیل بسته - لغو تمدید- روند پیگیری

در خصوص مشترکینی که اقدام به خرید بسته اینترنت و یا لغو تمدید بسته اینترنت نموده اند و بسته پس از فعالسازی و کسر هزینه از شارژ و یا درج هزینه در صورتحساب بلافاصله و بی دلیل قطع گردیده است از ثبت تیکت خودداری نمایید

به ایشان اعلام گردد، طی مدت 7 روز جبران خسارت صورت می پذیرد

دلیل تماس صحیح ⏪ [15-19]عدم فعالسازي بسته علی رغم کسر پول

درخصوص مشترکینی که حجم بسته آنها به اتمام رسیده اما زمان آن به اتمام نرسیده و بسته از روی خط غیرفعال نشده است ، منبعد از قسمت مشخص شده در تصویر فوق استفاده نموده و بسته مورد نظر را لغو نمایید (هم گام سازی بسته های مشترک)
بابت همگام سازی بسته های خط وارد شده نیازی به احراز هویت نمی باشد

دلیل تماس صحیح ⏪ [11-19]تم.مشکل غیرفعالسازی بسته های اینترنت از کلیه روشهای موجود

پیامک های اطلاع رسانی تعرفه آزاد اینترنت - تعرفه آزاد - اخطار قطع
برمبنای استفاده‌های یک ماهه مشترک محاسبه، و برای ایشان ارسال می‌گردد. (از ابتدای ماه محاسبه انجام می‌شود)
با توجه به کارکرد آزاد اینترنت خط در طول یک ماه پیامکهای اخطار با مبالغ : 10 , 20 , 30 , 40 , 70 , 120 , 200 هزار تومان برای مشترکین ارسال می‌گردد
هیچ ارتباطی به پرداخت قبض بین دوره(پایاندوره و میاندوره و بستانکاری و تقسیط و ...) و افزایش مجدد اعتبار ندارد

مشکل فعالسازی بسته از طریق پرداخت مستقیم

خرید موفق و هزینه کسر شده ****** بسته فعال نشده است ****** مشترک بسته معلق دارد
منبعد به مشترک اعلام شود بعد لغو بسته معلق ۲۴ساعت زمان دهند در صورت عدم فعالسازی بسته یا عودت مبلغ، تیکت ثبت شود
خرید از کد ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ که لینک ارسال و پرداخت انجام شده

فرمت تیکت ⏪ [8-1-2]پرداخت قبض ازطریق tap2pay

دلیل تماس صحیح ⏪ [2-19]ستاره 100 با توجه به نوع مشکل درخواست انتخاب گردد

دلیل تماس صحیح ⏪ [3-3-21]مشکل فعالسازی اینترنت همراهی ستاره 1000


خرید از همراه من( حتماً کیف پول هم باید چک شود)

فرمت تیکت ⏪ [13-5]مشکلات همراه من- خرید بسته

دلیل تماس صحیح ⏪ [8-1-25] مشکل فعالسازی و برگشت مبلغ بسته های اینترنت کیف پول همراه من


خرید از ستاره یک

فرمت تیکت ⏪ [1-30-3]مشکل خرید بسته از ستاره اول

دلیل تماس صحیح ⏪ [1-19]ستاره 1با توجه به نوع مشکل درخواست انتخاب گردد


خرید از shop

فرمت تیکت ⏪ [3-15]مشکلات خرید بسته از shop

دلیل تماس صحیح ⏪ [6-19]مشکل فعالسازی shop با توجه به نوع درخواست انتخاب گردد

امکان فعالسازی همزمان بسته های کوتاه مدتِ یکسان وجود ندارد مگر اینکه یکی از کارت بانکی و دیگری از اعتبار یا صورتحساب خریداری شود
نحوه پاسخگویی مرتبط با بسته معلق صرفا در تماسهایی که موضوع ،مرتبط به موارد مالی میباشد و با راهنمایی صورت گرفته توسط کارشناس امکان فعال شدن بسته معلق وجود داشته باشد اعلام صورت پذیرد
به عنوان مثال : خرید شارژ ، پرداخت صورتحساب، قطع بدهی ، اعتبار دهی ، خرید انواع بسته ها و... انجام گردد . در سایر تماس ها نیازی به اعلام بسته معلق نیست
به عنوان مثال : سوال مشترک در مورد سرویس ها (محدودیت ، تماسبان ، انتظارمکالمه و...)میباشد یا مشترک مشکلی را مطرح میکند (آنتن دهی ، برقراری تماس ، پیامک و...) در این موارد نیازی به اعلام بسته معلق نیست
در خصوص شماره رسیدگی شده نیازی نیست صرفا بخاطر اعلام بسته معلق احراز هویت را انجام دهید ، صرفا در تماسی به بسته معلق اشاره کنید که تماس به سمت احراز هویت رفته باشد
خرید بسته از همراه من برای یک خط دیگر که بنام شخص نیست فقط از طریق کارت بانکی امکانپذیره
ولی برای سایر خطو بنام از شارژ یا قبض و یا کارت بانکی امکانپذیره
بسته های اینترنت مکالمه و پیامک
همراهی فقط برای سایر خطوط بنام
از اپلیکشن همراه من از طریق قبض و شارژ و یا کارت بانکی امانپذیره
چنانچه بسته دارای تمدید خودکار بسته همنوع باشد امکان لغو تمدید از همراه‌من وجود دارد
اما اگر بسته،رزرو غیرهمنوع و یا غیرخودکار(حتی در صورت مشابه بودن بسته) داشته باشد؛لغو رزرو از روش همراه من امکان پذیر نمیباشد
زمانی که مشترک صحبت از بسته اینترنت رایگان می کند،می بایست
1) گردونه ذره بین
2) هدیه یوسیم(درصورت معمولی بودن سیم کارت)
3) دوشنبه سوری(با توضیح مربوط به ارائه بسته اینترنت یا مکالمه)
4) فعالسازی بسته اینترنت از طریق امتیارات باشگاه فیروزه ایی

درصورتی که مشترک استفاده نداشته معرفی گردد
در قطع بدهی یکطرفه و دوطرفه امکان استفاده از بسته اینترنت
وجود دارد
در صورتی که مشترک اعلام کرد نمی تواند از بسته استفاده کند ضمن تیکت نمونه شماره اعلام شود
اگر اینترنت پایه روی خط مشترکی که قصد خرید داریم براشون فعال نباشه اجازه خرید نمیده و همچنین اگر
بسته جدیدی که قصد خرید براشون رو داریم روی خط مشترک فعال باشه اجازه رزرو و فعالسازی رو‌نمیده به
عبارتی بسته همنوع رو نمیشه خرید یا رزرو کرد(البته از طریق کارت بانکی رزرو و خریدهمچنان انجام میگیره)
مابقی موارد نباید مشکلی برای خرید داشته باشیم مثال زمانی که بسته ذره بین یا هدیه شتاب وبسته های به
اینصورت(ott) فعال هست روی خط مشترک هدف میتونیم بسته های ماهانه و... بخریم
در صورتی که اینترنت پایه‌ی خط مشترک غیرفعال باشد؛ امکان فعالسازی بسته تنها از طریق اعمال روی صورتحساب همان خط یا کسر از اعتبار همان خط وجود دارد( که در
این صورت اینترنت پایه به طور خودکار فعال خواهد شد) و برای این خطوط نمیتوان به صورت مستقیم با کارت بانکی(مثلا از طریق ستاره یک مربع) و یا خرید توسط دیگران
از ستاره صد مربع(بسته‌های طلایی) بسته خریداری کرد. لطفا پیش از ارجاع این مشترکین به لایه ۲، حتما این مورد را بررسی فرمایید
زمانی که مشترک سوال میپرسد بسته فعال شده یا خیر ؟ علاوه بر راهنمایی استعلام واعلام فعال ویا غیر فعال بودن بسته، حتما سوال پرسیده شود که پیامک
اطلاع رسانی را دریافت کردین؟ دقیقا طبق چارت مشکلات دریافت پیامک همراه اول راهنمایی شود
درخصوص بسته های معلق یا رزروی که روی خط مشترک فعال شده و مشترک از این موضوع بی اطلاع هست حتما باید اعلام شود که پیامک اطلاع رسانی در
این‌خصوص برای شما ارسال شده اگر مشترک در این خصوص اعتراض داشت حتما متن و تاریخ پیام از cbs خوانده شود و طبق چارت راهنمایی شود.